Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady
Tomasz Klusek, Joanna Żelazińska
Rozwój ruchu na sekcji „Porady” strony Smyk.com to przykład połączenia skutecznych działań content marketingowych i SEO. Projekt realizuje od października 2017 roku agencja MBridge. Od tego czasu ruch pozyskany z wyników organicznych Google’a wzrósł dwudziestokrotnie. Widoczność na najwyższych pozycjach zwiększa się natomiast o ponad 20% miesiąc do miesiąca. Realizatorzy opisują przeprowadzone dotąd działania.
FELIETON PUBLIC RELATIONS TRENDY
Klucz do skutecznej komunikacji nowych technologii? Edukacja i umiejętność przewidywania
Łukasz Wilczyński
Wyobraźmy sobie, że żyjemy w epoce paleolitu. Nasza firma komunikacyjna ma za zadanie wypromować łuk – wynalazek, dzięki któremu zdobywanie pożywienia będzie łatwiejsze i bezpieczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Co robimy?
Espresso
Kontrowersyjne hasła promują Open Eyes Economy Summit
Edenred Polska startuje z kampanią świąteczną dla firm
Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowca
Wręczono Kryształy PR-u
TalentMedia kupuje Gamellon. Razem z LifeTube tworzą grupę LTTM
Ibuprom w kampanii OOH nawiązuje do wyborów parlamentarnych
Trzy billboardy za Sieradzem. Redakcja NaTemat.pl zachęca, by wziąć udział w wyborach
Profrekwencyjna kampania „Dla Ciebie tam idę”
Plista wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej
UOKiK apeluje do firm telekomunikacyjnych, by rzetelnie informowały o rzeczywistej cenie usług
Polscy raperzy zachęcają, by wziąć udział w wyborach
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.10.2019 - 11.10.2019
Konferencja 100% Retail & Fashion
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.