Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wybór software house’u do współpracy – 5 najczęściej popełnianych błędów
Piotr Kujawa
Podejmowanie decyzji to najtrudniejszy element budowania firmy. Od decyzji może zależeć powodzenie projektu, rozwój biznesu lub jego upadek. Nie inaczej jest z decydowaniem o współpracy z firmami zewnętrznymi. Ich wybór powinien być przemyślany, oparty na gruntownej analizie, nie emocjach. A gdy w grę wchodzi wybór dostawcy oprogramowania, złe decyzje mogą być wyjątkowo kosztowne.
CONTENT MARKETING DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Logo opisowe czy symboliczne? Naukowcy przeanalizowali 500 znaków różnych marek
Jakub Müller
Od kilku lat znane marki konsekwentnie upraszczają swoje znaki. Chcą zmieścić pod jednym symbolem wiele różnych produktów. Najnowsze badania kilkuset marek wskazują jednak, że znaki opisowe, czyli zawierające element wizualny wskazujący na kategorię produktową, w określonych sytuacjach sprawdzają się lepiej.
Espresso
„W Biblii to o tym w ogóle nie napisano” – Piotr Fronczewski w kampanii ZDM jako Święty Piotr
Robert Lewandowski promuje sklep internetowy Huawei humorystycznymi spotami
Zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy – podjęła je branża marketingowa i mediowa
100% Kubuś szczery jak dzieci. Marka w spocie podkreśla dobry skład swoich soków
Krzysztof Gonciarz w kampanii wizerunkowej Software Development Academy
Rozrywka podstawową potrzebą człowieka zdaniem 83 proc. prosumentów. Havas Group przedstawia kolejny „Prosumer report”
Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019
Sonia Bohosiewicz i Amazon Prime w nowej kampanii T-Mobile
Gdzie najczęściej zaczynają i kończą e-zakupy Polacy?
TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej
Circle K rozpoczyna akcję „Przystanek Hot Dog”
Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.10.2019
Monika Banaś-Jankowska nową dyrektor marketingu działu beauty care w Henkel Polska
4.10.2019
Tadeusz Kuropatwiński – nowy prezes GoldenLine wprowadza zmiany w zespole menedżerskim
2.10.2019
Mikołaj Wójcik szefem komunikacji, a Marek Kaleta dyrektorem marketingu Legii Warszawa
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.