Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta
Anna Gapińska
Tuż przed Światowym Dniem Customer Experience czas na powtórkę z podstaw tego, co powinno być w firmach najważniejsze. Z dbania o doświadczenie klienta. Jak można to doświadczenie kształtować? Jak się je mierzy? Założenia i zasady zarządzania CX przypomina Anna Gapińska z Think Customer.
FELIETON MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC
Źle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendy
Mateusz Lubczański
Prawo i Sprawiedliwość, pomimo kolejnych zawirowań i afer, utrzymuje dużą przewagę nad pozostałymi ugrupowaniami. Walka o wyborcę trwa. W toku kampanii można wyróżnić kilka trendów – takich, które dało się zauważyć również w innych krajach.
Espresso
Janusz Rewiński w spocie PiS przedstawia piekło Polski PO
Badanie Salesforce: kiedy marketing przynosi największe zyski?
„Dość POPiS-ów!”. Spot wyborczy PSL
Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW Research
Marka ugięła się przed wandalami i cenzuruje własne reklamy
Starbucks wybrał Uszka w Barszczu do obsługi w mediach społecznościowych
Instagramowa reklama salonów urody z Kylie Jenner zakazana w Wielkiej Brytanii
Mariusz Pudzianowski twarzą marki Betfan. Bukmacher obejmuje sponsoringiem tytularnym konia strongmana
Koalicja Obywatelska dziękuje PiS za 500+ i punktuje błędy rządzących
PKO BP liczy uśmiechy pracowników i klientów
Agencja SocialCube zmienia profil działalności
Personalia
30.09.2019
Nowy dyrektor marketingu Wyborowej Pernod Ricard
30.09.2019
Mondelēz International ogłasza zmianę na stanowisku dyrektora zarządzającego w Polsce i krajach bałtyckich
Wydarzenia
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
10.10.2019 - 11.10.2019
Konferencja 100% Retail & Fashion
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail