Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Logo opisowe czy symboliczne? Naukowcy przeanalizowali 500 znaków różnych marek
Jakub Müller
Od kilku lat znane marki konsekwentnie upraszczają swoje znaki. Chcą zmieścić pod jednym symbolem wiele różnych produktów. Najnowsze badania kilkuset marek wskazują jednak, że znaki opisowe, czyli zawierające element wizualny wskazujący na kategorię produktową, w określonych sytuacjach sprawdzają się lepiej.
CONTENT MARKETING MARKETING MOBILNY PUBLIC RELATIONS
Twoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widzą
Katarzyna Hernik
W czasach, kiedy więcej osób ma smartfona niż szczoteczkę do zębów, trudno nie doceniać siły drzemiącej w biznesie mobilnym. Dzisiaj więc kilka słów o tym, jak wchodzić w interakcje z użytkownikami mobilnymi i czy istnieje coś takiego jak app-PR.
Espresso
„Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić?” – ING promuje Ekopożyczkę
Sztafeta Fundacji Rak’n’Roll rusza do Afryki na rowerach marki Kross
Przyznano tytuły Superbrands 2020
Wavemaker: Chodakowska na równi z lekarzem największym autorytetem Polaków w kwestiach zdrowia
Czego polscy internauci szukają w Internecie o Netfliksie? Analiza MBridge
„Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?”. Ruszyła kampania Funduszu Feministycznego
Neckermann Polska ogłasza upadłość
UOKiK przygląda się Biedronce. Firmie grozi kara do 3 proc. rocznego obrotu
Kantar promuje raport o zagrożeniach środowiskowych muralem i reklamą z głosem Krystyny Czubówny
„Życie ma pierwszeństwo” – kampania edukacyjna dotycząca korytarza życia
Allegro startuje z nową platformą komunikacji
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.09.2019
Zyxel mianuje wiceprezesa wykonawczego ds. sprzedaży i marketingu w regionie EMEA i Ameryce Północnej
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.