Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak nagrywać podcast, żeby nie zanudzić słuchaczy?
Krystian Zych
Odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista: wystarczy mówić ciekawie. Z tym, że ciekawie można mówić na wiele sposobów. Oto druga porcja porad dla początkujących podcasterów.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowych
Ewa Galica
Lubimy badać. Znać odpowiedzi na wszelkie pytania, oszacowywać zjawiska procentowo, prześwietlać potencjalnych odbiorców produktów, usług, komunikatów. Działy marketingu chcą wiedzieć. A ponieważ ta wiedza kosztuje, powinny zrobić z niej użytek i wycisnąć ile się da. Ale raporty badawcze, zwłaszcza te ilościowe, nierzadko kilkusetstronicowe, zatykają e-mailowe skrzynki. No bo kto dobrowolnie odda się lekturze opasłego tomu z cyferkami? W dobie Netflixa?! Come on!
Espresso
„Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?”. Ruszyła kampania Funduszu Feministycznego
„Zaopiekuj się rzeką” – muzyczny apel WWF Polska i zespołu Rezerwat
„Chwyć nowy smak pirackiej przygody” – kampania wprowadzająca nowy wariant piwa Captain Jack
Za co nastolatki lubią siebie? Film marki Under Twenty
Facebook udostępnia pakiet interaktywnych reklam
Małe centra tracą klientów. Podsumowanie wyników centrów i sieci handlowych w II kw. 2019 r. Analiza Retail Institute
Co przyda się w szkole? Skarpetki do zatamowania krwawienia i komórka, by pożegnać się z mamą. Kampania Sandy Hook Promise
„Zabierz głos, bo go stracisz” – kampania profrekwencyjna Fundacji Batorego
O.S.T.R. ekspertem piłkarskim i jedną z twarzy kampanii promującej Premier League w Canal+
Projekt EDWaRD na outdoorze
Burger King rezygnuje z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieci
Michelin muralem przypomina dzieciom, jak być bezpiecznym na drodze
Burger King w Meksyku zamieścił w reklamach zdjęcia śpiących klientów
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.09.2019
Powołano nową Radę Etyki Public Relations
23.09.2019
Roman Terelak: z Dentsu X do MasterBrand
Wydarzenia
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.