Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowych
Ewa Galica
Lubimy badać. Znać odpowiedzi na wszelkie pytania, oszacowywać zjawiska procentowo, prześwietlać potencjalnych odbiorców produktów, usług, komunikatów. Działy marketingu chcą wiedzieć. A ponieważ ta wiedza kosztuje, powinny zrobić z niej użytek i wycisnąć ile się da. Ale raporty badawcze, zwłaszcza te ilościowe, nierzadko kilkusetstronicowe, zatykają e-mailowe skrzynki. No bo kto dobrowolnie odda się lekturze opasłego tomu z cyferkami? W dobie Netflixa?! Come on!
LUDZIE I FIRMY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiska
Redakcja
Latem tego roku ze swoich funkcji zrezygnowali CMO takich firm jak McDonald’s, Johnson & Johnson, Lyft czy Uber. Organizacje nie spieszą się z ponownym obsadzaniem tych stanowisk. Niektóre podzieliły ich kompetencje między innych członków managementu. Jak to wróży przyszłości CMO w przedsiębiorstwie? Zapytaliśmy o to dyrektorów marketingu, członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Espresso
Burger King w Meksyku zamieścił w reklamach zdjęcia śpiących klientów
Dwa nowe formaty reklamowe na TikToku od października
„We Built This City”. Gorzów śpiewa mieszkańcom o remontach
PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek
Kompania Piwowarska powierza Grandes Kochonos obsługę marki Captain Jack
W Spółdzielni Mleczarskiej w Gostyniu rozcieńczano mleko wodą?
Amazon testuje prostszy system oceniania produktów
Rzecznik Praw Obywatelskich i organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym krytykują kampanię „Nie świruj, idź na wybory!”
Co przyda się w szkole? Skarpetki do zatamowania krwawienia i komórka, by pożegnać się z mamą. Kampania Sandy Hook Promise
Grupa TVN Discovery wybrała Heart & Brain
(Nie)ekologiczne zakupy Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB
American Airlines przepraszają krakowian za spot z wódką, anonsujący nowe połączenie lotnicze
Personalia
19.09.2019
W Efigence do zarządu dołącza Bartłomiej Kozieł
18.09.2019
Aneta Gergont-Gałązka dyrektorem marketingu Wonga Polska
Wydarzenia
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail