Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
LUDZIE I FIRMY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiska
Redakcja
Latem tego roku ze swoich funkcji zrezygnowali CMO takich firm jak McDonald’s, Johnson & Johnson, Lyft czy Uber. Organizacje nie spieszą się z ponownym obsadzaniem tych stanowisk. Niektóre podzieliły ich kompetencje między innych członków managementu. Jak to wróży przyszłości CMO w przedsiębiorstwie? Zapytaliśmy o to dyrektorów marketingu, członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Błąkamy się po budowie
Jacek Szlak
Dobrać najlepsze środki i zaplanować najlepsze działania, by w efekcie zyskali wszyscy zainteresowani. Tego powinno dotyczyć planowanie efektywnych działań marketingowych. Tylko co to znaczy?
Espresso
W Spółdzielni Mleczarskiej w Gostyniu rozcieńczano mleko wodą?
American Airlines przepraszają krakowian za spot z wódką, anonsujący nowe połączenie lotnicze
Lidl relaksuje miłymi dźwiękami w instagramowej kampanii
Food truck dla oceanów, czyli akcja Frosty
PGNiG nawiązało współpracę z amerykańskim youtuberem Ryanem Socashem
Stowarzyszenie Wiosna rozpoczęło kampanię „Odpowiadam dobrem”
Lego w pierwszej od 30 lat globalnej kampanii wizerunkowej chce „przebudować świat”
McDonald’s chce zautomatyzować drive-thru dzięki sztucznej inteligencji
UODO nałożył na Morele.net prawie 3 mln zł kary
Brand24 wprowadza monitoring TikToka
„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STS
Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers International
Gajos, Turnau, Łukaszewicz i inni zachęcają: „Nie świruj, idź na wybory!”
Personalia
19.09.2019
W Efigence do zarządu dołącza Bartłomiej Kozieł
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail