Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Błąkamy się po budowie
Jacek Szlak
Dobrać najlepsze środki i zaplanować najlepsze działania, by w efekcie zyskali wszyscy zainteresowani. Tego powinno dotyczyć planowanie efektywnych działań marketingowych. Tylko co to znaczy?
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA
Rewolucji nie widać. Addressable ads nadejdą później, niż zakładano
Mateusz Lubczański
Uciskana przez Netflixa i inne serwisy streamingowe klasyczna telewizja wydaje się coraz bardziej archaicznym medium. Zwłaszcza dla reklamodawców, którzy z utęsknieniem wyczekują chwili udostępnienia narzędzia zwanego addressable ads. Trafienie do znacznie precyzyjniej wybranego widza będzie wówczas bajecznie proste.
Espresso
Stowarzyszenie Wiosna rozpoczęło kampanię „Odpowiadam dobrem”
„Głosuję na miłość” – startuje kampania wyborcza osób LGBT
PFN wydała miliony złotych na promocję w USA. Profile promujące Polskę śledzi po kilkadziesiąt osób
Diploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październiku
„Nasz Danone jest dla Ciebie” – pracownicy w kampanii employer branding
Polacy w zasięgu wzroku we wszystkich biurach poselskich – kreatywna wysyłka Chroma.pl
Lego wybrało Ogilvy do obsługi PR na pięciu rynkach
Burger King i konkurs na konkurs
„A Ty – co zrobisz ostatniego dnia przed końcem świata?” – pyta producent trumien Lindner. Kalendarz na 2020 r.
Zbuduj najlepszy system motywacyjny z BonCard Polska!
Gajos, Turnau, Łukaszewicz i inni zachęcają: „Nie świruj, idź na wybory!”
Lego w pierwszej od 30 lat globalnej kampanii wizerunkowej chce „przebudować świat”
„Życie warte jest rozmowy” – kampania na rzecz zapobiegania samobójstwom mężczyzn
Spółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieli
Ponad 180 kampanii powalczy o nagrody IAB Mixx Awards 2019
Nowe uprawnienia UOKiK. Zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów
Ruszyła kampania promująca napój Coca-Cola Energy
Personalia
18.09.2019
Aneta Gergont-Gałązka dyrektorem marketingu Wonga Polska
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail