Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Błąkamy się po budowie
Jacek Szlak
Dobrać najlepsze środki i zaplanować najlepsze działania, by w efekcie zyskali wszyscy zainteresowani. Tego powinno dotyczyć planowanie efektywnych działań marketingowych. Tylko co to znaczy?
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?
Piotr Piętka
Marketing ma dziś przed sobą niepowtarzalną szansę. Może wybić się i zająć pozycję, w której będzie mógł wnosić główny wkład we wzrost biznesu w firmach. Dlatego Publicis Groupe ogłosiła niedawno start projektu „Polski CMO A.D. 2019”. Ma on wspierać dyrektorów marketingu w budowaniu ich silnej i zdefiniowanej od nowa pozycji w organizacjach. Pisze o tym szef Publicis Groupe Polska, Piotr Piętka.
Espresso
Burger King i konkurs na konkurs
Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl Polska
„A Ty – co zrobisz ostatniego dnia przed końcem świata?” – pyta producent trumien Lindner. Kalendarz na 2020 r.
AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberami
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – przypomina PZU w kampanii
Zenith: czas oglądania treści wideo online osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie
Piróg, Gonciarz, Lisie Piekło, Modny Tata i inni wrzucają do żółtego kosza
Diploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październiku
Ruszyła kampania promująca napój Coca-Cola Energy
Raport IMM: Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Hot dog w Ikei drożeje o 100%
Nowa sieć nośników DOOH od Jet Line
Nowozelandzki copywriter przyprowadził klauna na spotkanie w sprawie zwolnienia z pracy
New Gravity dołącza do platformy Brand New Galaxy
Personalia
17.09.2019
Aleksander Baryś członkiem zarządu i dyrektorem finansowym RTB House
Wydarzenia
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail