Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?
Anna Bugaj
Planujesz założenie firmowego konta na Facebooku? Świetnie, bo otwarcie się na interakcje z konsumentami znakomicie zwiększa dziś szanse na rynkowy sukces. Ale do argumentów „za” dołóż jeszcze dostęp do cennych danych na temat fanów marki. Zapewnia je Facebook w swojej biznesowej odsłonie.
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA
Rewolucji nie widać. Addressable ads nadejdą później, niż zakładano
Mateusz Lubczański
Uciskana przez Netflixa i inne serwisy streamingowe klasyczna telewizja wydaje się coraz bardziej archaicznym medium. Zwłaszcza dla reklamodawców, którzy z utęsknieniem wyczekują chwili udostępnienia narzędzia zwanego addressable ads. Trafienie do znacznie precyzyjniej wybranego widza będzie wówczas bajecznie proste.
Espresso
Aplikacje wysyłają Facebookowi wrażliwe dane. Badanie Privacy International
Poznaliśmy wyniki badania „Koszyk Roku 2019” – w tych e-sklepach kupuje się najlepiej
„Nie pozwól, aby narodziły się w nim demony”. Ruszyła kampania Komitetu Ochrony Praw Dziecka
Zalando testuje dostawy zamówień w opakowaniach wielokrotnego użytku
Powstała Karta Ochrony Dzieci w Reklamie
Volkswagen zaprezentował nowe logo
Biedronka rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR
Apple promuje nowego iPhone’a scenami z życia codziennego użytkowników
Vifon o dziedzictwie, korzeniach i tradycjach w spocie reklamowym
Saucony i Creative motywują do uprawiania sportu w projekcie „Music for active people”
Polski Internet w sierpniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Drukarnia internetowa Chroma.pl wspiera początek sezonu na kalendarze
WhitePress przejmuje platformę GoodContent.pl
Personalia
12.09.2019
Wojciech Szymczyk liderem rozwiązań internetowych grupy VUE International
11.09.2019
Marta Kobińska jako CFO dołącza do Brand New Galaxy
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail