Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Mit milenialsów
Jakub Müller
Czy milenialsi to grupa radykalnie różna od poprzednich pokoleń? Czy podejmuje inne decyzje zakupowe niż starsi konsumenci? Najnowsze badania podważają to rozpowszechnione przekonanie. A uzasadniało ono wiele decyzji biznesowych, w tym tworzenie specjalnych marek dla milenialsów.
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klienta
Agata Chmielewska
Content is king, zwłaszcza jeśli chodzi o ścieżkę zakupową klienta. Pomaga on nie tylko zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy na markę, ale też zbudować zaufanie i pomóc w podjęciu decyzji zakupowej. Jakie więc formy contentu zastosować na poszczególnych etapach? Jak wyróżnić się wśród konkurencji? Ten artykuł pokazuje, jak wykorzystać podcasty w ścieżce zakupowej klienta.
Espresso
Fałszywe recenzje na TripAdvisorze zakłamują rankingi najlepiej ocenianych obiektów
„To jest Pepsi dla Was” – kampania z udziałem influencerów i młodych ludzi z pasją
„Jesteś tym, co jesz” – Carrefour promuje produkty bio
Facebook w Wielkiej Brytanii prowadzi kampanię na temat prywatności
Kaufland z hitem muzyki dance w kampanii „Sobota superłup”
Kaczyński i Schetyna grają w szachy o zdrowie Polaków. Spot Okręgowej Izby Lekarskiej
Sotrender staje się narzędziem do moderacji dyskusji na Facebooku
„Czy susza zaleje nas powodzią?” – Jarosław Kret twarzą kampanii firmy Kessel
Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firm
Personalia
10.09.2019
Małgorzata Marcinkowska: z Oriflame do Synerise
9.09.2019
Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
11.09.2019 - 13.09.2019
11 edycja konferencji InternetBeta
13.09.2019
13 edycja semKRK
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail