Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartości
Michał Leksiński
Często mówi się, że podróże to źródło wyjątkowo cennych inspiracji i doświadczeń. Zabierają nas bowiem w świat odległy, kierujący się innymi zasadami. Taka wędrówka – niezależnie od tego, czy jest to odkrywanie nowych miejsc i kultury, czy wyzwanie sportowe lub eksploracyjne – zawsze niesie z sobą szereg wartości i niematerialnych dóbr. Czy są one przekładalne na język marek i korporacji? Czy nierzadko efemeryczne doświadczenia podróżników mogą wpasować się w kolejne strony korporacyjnej strategii?
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Praktyczne porady dla startujących podcasterów
Krystian Zych
Co takiego wyjątkowego jest w podcastach? Przede wszystkim można ich słuchać, wykonując inne czynności. Często nie jest to możliwe w przypadku wideo czy tekstu. Możemy słuchać podcastów, prowadząc samochód, siedząc w tramwaju, prasując, gotując obiad czy biegając. Poza tym podcast jest audycją na żądanie. Możemy więc słuchać tego, na co mamy w danym momencie ochotę. Coś jak filmy na VOD albo muzyka w Spotify.
Espresso
Google oskarżany o potajemne przekazywanie danych reklamodawcom
She – marka mocnych alkoholi dla kobiet. BZK Alco wybrało agencję, która wprowadzi ją na rynek
Procter & Gamble i National Geographic ze wspólnym serialem dokumentalnym o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ludzkość
„Wszystko zaczyna się od kliknięcia”. House promuje zakupy online
Kampania wyborcza – strategie partii w mediach społecznościowych. Badanie Fundacji Panoptykon
„Cysterny wstydu PO-PSL” ruszyły w Polskę. To element kampanii wyborczej PiS
Ikea wystartowała z kampanią „Czym Tobie się odwdzięczy?”
Aktorzy Teatru Kamienica w teledysku promującym spektakl „Blef”
Gra i influencerzy promują buty Ozweego Adidasa w salonach Sizeera
Ryś, sóweczka i wilk w spocie Żubra
Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.09.2019
Frisco.pl z nowym prezesem
4.09.2019
Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.