Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Praktyczne porady dla startujących podcasterów
Krystian Zych
Co takiego wyjątkowego jest w podcastach? Przede wszystkim można ich słuchać, wykonując inne czynności. Często nie jest to możliwe w przypadku wideo czy tekstu. Możemy słuchać podcastów, prowadząc samochód, siedząc w tramwaju, prasując, gotując obiad czy biegając. Poza tym podcast jest audycją na żądanie. Możemy więc słuchać tego, na co mamy w danym momencie ochotę. Coś jak filmy na VOD albo muzyka w Spotify.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Jakość i transparentność danych w dobie RODO
Maciej Sawa
Dane to podstawa reklamy internetowej realizowanej w modelu programmatic. Na dynamicznie rosnącym rynku cyfrowych informacji wyróżnikiem jest ich jakość i transparentność. Aby dbać o te dwie wartości i umożliwić dalszy szybki rozwój reklamy online, branża cyfrowa pracuje nad uniwersalnymi standardami. Przykładem takiego dokumentu jest Kodeks dobrych praktyk reklamy programmatic, przygotowany przez IAB Polska.
Espresso
Ikea i Sonos przygotowały eksperyment, w którym pokażą wpływ dźwięków na ludzki mózg
Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine
Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego
Robert Janowski poleca „Najpiękniejsze melodie” w Radiu Pogoda
Facebook testuje opcję ukrycia lajków pod postami użytkowników
„Moda dla zdrowia” – akcja Ubrań do Oddania, Fundacji Kwiat Kobiecości i sieci Promod
KeVita – napój na bazie kombuchy od PepsiCo
„Cysterny wstydu PO-PSL” ruszyły w Polskę. To element kampanii wyborczej PiS
Domodi.pl w kampanii reklamowej docenia modę z polskich ulic
Oxfam zachęca Brytyjczyków do zmiany nawyków związanych z zakupami odzieżowymi
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.09.2019
Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media
4.09.2019
Paweł Sikora group public relations managerem i rzecznikiem prasowym w Mokate
4.09.2019
Zmiany personalne w Suzuki Motor Poland
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
11.09.2019 - 13.09.2019
11 edycja konferencji InternetBeta
13.09.2019
13 edycja semKRK
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.