Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Jakość i transparentność danych w dobie RODO
Maciej Sawa
Dane to podstawa reklamy internetowej realizowanej w modelu programmatic. Na dynamicznie rosnącym rynku cyfrowych informacji wyróżnikiem jest ich jakość i transparentność. Aby dbać o te dwie wartości i umożliwić dalszy szybki rozwój reklamy online, branża cyfrowa pracuje nad uniwersalnymi standardami. Przykładem takiego dokumentu jest Kodeks dobrych praktyk reklamy programmatic, przygotowany przez IAB Polska.
FELIETON MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC
Czy polityk może wygrać z Netflixem?
Joanna Burdek
Jak wygrywać wybory? Podstawowe, uniwersalne wskazówki dla kandydatów przedstawia Joanna Burdek – politolog, właścicielka agencji Brand Useful.
Espresso
Facebook testuje opcję ukrycia lajków pod postami użytkowników
Storia by Abstra – powstał podmiot łączący kompetencje YouTube i podcastów
Sigma Bis – wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. UOKiK zgodził się na jej utworzenie
Spółki Piotr i Paweł podpisały porozumienia z bankami
Ferrero Rocher i Raffaello obsługiwane w Internecie przez Digital Kingdom
SmartThings i życie na Ziemi za 100 lat. Samsung promuje swoją aplikację
Ilustratorka mody wspólnie z internautami tworzyła dla Reserved dzieła na żywo
Oxfam zachęca Brytyjczyków do zmiany nawyków związanych z zakupami odzieżowymi
NC+ zmienia się w Platformę Canal+
Payback obsługiwany w mediach społecznościowych przez ASAP & ASAP Communication
Po artykule „Business Insidera” Facebook blokuje konta Brand24 i Michała Sadowskiego
Personalia
3.09.2019
Małgorzata Olkowicz dyrektor operacyjną w agencji Ministry of Creativity
3.09.2019
Rafał Lorenc nowym członkiem zarządu Nazwa.pl
3.09.2019
Maciej Zieliński brand partnerships & new business directorem w Warner Music Poland
30.08.2019
Grzegorz Kuźnik awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL
Wydarzenia
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
13.09.2019
13 edycja semKRK
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
5.09.2019
Szkolenie Amazon
11.09.2019 - 13.09.2019
11 edycja konferencji InternetBeta
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail