Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Jakość i transparentność danych w dobie RODO
Maciej Sawa
Dane to podstawa reklamy internetowej realizowanej w modelu programmatic. Na dynamicznie rosnącym rynku cyfrowych informacji wyróżnikiem jest ich jakość i transparentność. Aby dbać o te dwie wartości i umożliwić dalszy szybki rozwój reklamy online, branża cyfrowa pracuje nad uniwersalnymi standardami. Przykładem takiego dokumentu jest Kodeks dobrych praktyk reklamy programmatic, przygotowany przez IAB Polska.
FELIETON MARKETING MIEJSC
Czy polityk może wygrać z Netflixem?
Joanna Burdek
Jak wygrywać wybory? Podstawowe, uniwersalne wskazówki dla kandydatów przedstawia Joanna Burdek – politolog, właścicielka agencji Brand Useful.
Espresso
Facebook testuje opcję ukrycia lajków pod postami użytkowników
Storia by Abstra – powstał podmiot łączący kompetencje YouTube i podcastów
Sigma Bis – wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. UOKiK zgodził się na jej utworzenie
Spółki Piotr i Paweł podpisały porozumienia z bankami
Ferrero Rocher i Raffaello obsługiwane w Internecie przez Digital Kingdom
SmartThings i życie na Ziemi za 100 lat. Samsung promuje swoją aplikację
Ilustratorka mody wspólnie z internautami tworzyła dla Reserved dzieła na żywo
Oxfam zachęca Brytyjczyków do zmiany nawyków związanych z zakupami odzieżowymi
NC+ zmienia się w Platformę Canal+
Payback obsługiwany w mediach społecznościowych przez ASAP & ASAP Communication
Po artykule „Business Insidera” Facebook blokuje konta Brand24 i Michała Sadowskiego
Personalia
3.09.2019
Małgorzata Olkowicz dyrektor operacyjną w agencji Ministry of Creativity
3.09.2019
Rafał Lorenc nowym członkiem zarządu Nazwa.pl
3.09.2019
Maciej Zieliński brand partnerships & new business directorem w Warner Music Poland
30.08.2019
Grzegorz Kuźnik awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL
Wydarzenia
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
13.09.2019
13 edycja semKRK
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
5.09.2019
Szkolenie Amazon
11.09.2019 - 13.09.2019
11 edycja konferencji InternetBeta
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.