Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashion
Mateusz Lubczański
Branża odzieżowa ma się świetnie, choć duże i znane marki borykają się z problemami. Ich miejsce zajmują firmy nie tyle mniejsze, co szybsze, jeśli chodzi w premiery kolekcji, produkcję, dostawę ubrań. A szafy klientów nie są z gumy, więc coraz większa część ich zawartości szybko kończy na śmieciach lub w spalarni.
FELIETON MARKETING MIEJSC
Czy polityk może wygrać z Netflixem?
Joanna Burdek
Jak wygrywać wybory? Podstawowe, uniwersalne wskazówki dla kandydatów przedstawia Joanna Burdek – politolog, właścicielka agencji Brand Useful.
Espresso
Burger King wprowadza lody bekonowe
Profil polskiego kibica Ekstraklasy. Kim jest, ile ma lat, z kim flirtuje przez Internet? Analiza Selectivv
Maffashion zaprojektowała kolekcję dla AliExpress
Katalog Ikei na 2020 r. nie dotrze do skrzynek polskich konsumentów
Złote łuki McDonald’s w Łazienkach Królewskich
„Najbrudniejsze porno w historii”. Kampania serwisu Pornhub przeciw zaśmiecaniu mórz i oceanów
Reklama McDonald’s w Łazienkach Królewskich była nielegalna
Threads. Instagram pracuje nad aplikacją do dzielenia się informacjami z bliskimi znajomymi
Volkswagen zmieni logo
OLX otworzył w Poznaniu charytatywny butik
Personalia
28.08.2019
Tomasz Siedlecki odchodzi z firmy Euro-net
28.08.2019
Nowy wiceprezes UOKiK, Tomasz Chróstny
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.