Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING WIRUSOWY REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Ruchome obrazy na ścianach – animowane murale w reklamie
Redakcja
Street art to sztuka z natury efemeryczna i w tym podobna do reklamy. Murale powstają, po jakimś czasie są przemalowywane, zamalowywane lub po prostu znikają. Internet przedłuża im życie, jak dobrej reklamie wirusowej. Wiedząc o tym, warto zaprojektować coś ekstra z myślą o muralach reklamowych, aby przedłużyć ich życie w sieci, a jednocześnie zwiększyć zasięg oddziaływania.
AMBIENT MEDIA REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Uwieść milenialsa w wielkim mieście
Mateusz Lubczański
Marka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak.
DESIGN REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Markowe bohomazy
Mateusz Koncewicz
W ostatnich latach wiele znanych brandów zdecydowało się na podjęcie marketingowej i brandingowej współpracy z przedstawicielami nurtu street art. Co ciekawe, prym na tym polu wiodą te z branży alkoholi. Co jeszcze ciekawsze, są to głównie marki pozycjonujące się jako premium, wręcz ekskluzywne.
PUBLIC RELATIONS REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Miasta jak galerie sztuki
Jacek Szlak, Martyna Bienias
Czy sztuka w przestrzeni publicznej ma szansę zająć tak dobrą pozycję, jak reklamy umieszczone na billboardach? Na to pytanie usiłują odpowiedzieć sobie nie tylko artyści, ale także właściciele firm i władze miast. Przykłady szeroko zakrojonej kampanii Innocent Drinks, a także czterech lat aktywności Galerii Zewnętrznej AMS pokazują, że jest miejsce na sztukę na billboardach.
AMBIENT MEDIA REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Interaktywność w realu
Beata Wasylkiewicz
W reklamie internetowej interaktywność jest cechą coraz powszechniejszą, może wręcz spowszedniałą. Zapewnienie jej offline jest trudniejsze, ale niemal zawsze efektowne i witane przez odbiorców co najmniej z zainteresowaniem. Ostatnio nieco angażującej zabawy proponowały swoim potencjalnym klientom m.in. McDonald’s oraz Nokia.
AMBIENT MEDIA MARKETING MOBILNY MARKETING WIRUSOWY
Ambienty na piątkę, czyli 5 razy N
Joanna Burdek
Czasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie WOOW. To WOOW może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. Prawdziwe ambienty na piątkę.
AMBIENT MEDIA
Krew, kończyny i szkielety – ambient promuje seriale i filmy
Jacek Szlak, Kinga Gawryszewska
Ambient przyciąga uwagę. Dziwaczne i pomysłowe instalacje odwołujące się do marek, filmów, seriali – choćby obejrzało je dziesięć osób i choćby tylko pięć z nich wysłało zdjęcie swoim znajomym – nadal mogą poruszyć media, blogerów i branżę reklamową. A fotorelacje z nich to świetna waluta wśród fanów.
DESIGN PRAWO REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Przestrzeń nasza powszednia
Jacek Szlak
Wiele się dzieje w przestrzeni publicznej. Marki organizują w niej pomysłowe akcje, wymyślają niestandardowe kreacje ambientowe. Najczęściej jednak – mimo clutteru – stawiają na prosty przekaz reklamowy na każdym rogu ulicy.
DESIGN REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Nie ma adblocka na murale
Jacek Szlak
Wedel ma problem z muralem. Przyjął propozycję od firmy dysponującej ścianą, a projekt miał zawierać wielkie logo i scenę z historii marki. Okazało się, że nie ma zgody władz na reklamę w tym miejscu. Sztuka i reklama w przestrzeni publicznej nie raz były i jeszcze będą przyczynami konfliktów.
AMBIENT MEDIA MARKETING PARTYZANCKI
Idź w miasto za głosem ze znalezionej komórki. Nietypowe zwiedzanie Szanghaju, Nowej Huty, Warszawy, Łodzi…
Kinga Gawryszewska
Na szanghajskiej ulicy znajdujesz telefon. Nie zdążyłeś odszukać kontaktu do właściciela, a już zaatakował cię SMS: „Próbujesz nam ukraść komórkę? Jeśli chcesz ją oddać, wsiądź do taksówki. Tej, która właśnie podjeżdża”. I co robisz? Wsiadasz?
AMBIENT MEDIA
Banksy tu był?
Justyna Kozioł
Mediolan w kwietniu tego roku. W mieście mody i designu trwają przygotowania do międzynarodowych targów meblarskich Fuori Salone. Na targach wystawia się także IKEA, która informuje o tym na billboardach widocznych w całym mieście. Nieoczekiwanie na reklamach tej firmy pojawiają się czarno-białe postacie narysowane kreską przypominającą dokonania najsłynniejszego grafficiarza na świecie. Pierwsza myśl: Banksy tu był!
AMBIENT MEDIA
Zdekodowany Jay-Z
Beata Wasylkiewicz
Jay-Z, charyzmatyczny artysta związany z amerykańską sceną hip-hopową, wydał w zeszłym roku autobiografię zatytułowaną „Decoded”. Książka pojawiła się w sprzedaży w połowie listopada. Głośno zrobiło się o niej jednak jeszcze przed premierą, kiedy udostępniono ją szerokiemu gronu odbiorców w dość nietypowy sposób.
AMBIENT MEDIA MARKETING PARTYZANCKI
Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich
Jacek Szlak
Prosty pomysł, który rozwiązuje jakiś prawdziwy problem: z doświadczeniem klienta, z wizerunkiem marki, a czasem pomaga rozwiązywać rzeczywiste problemy społeczne. Prosty, tani, partyzancki, a przez to atrakcyjny, niecodzienny, zwracający uwagę lub – o wiele ważniejsze – nakłaniający do określonej aktywności.
AMBIENT MEDIA PUBLIC RELATIONS REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Miasto dobrze umeblowane. Dlaczego meble miejskie są ważne?
Karolina Goźlińska
Każde miasto chce się wyróżniać i być rozpoznawalne – między innymi dzięki wyjątkowej architekturze. Dlatego władze miast coraz częściej walczą o to, by dla nich właśnie projektowali najlepsi architekci. Foster czy Gehry tworzą architektoniczne ikony będące często znakami identyfikacyjnymi miejsc, ale o charakterze miasta i jego atmosferze decyduje przede wszystkim przestrzeń publiczna.
Espresso
Murale reklamowe i reklamy w przestrzeni publicznej – raport Kantar Public dla Good Looking
Animowany mural promuje buty Ozweego marki Adidas
Nowy mural chopinowski na warszawskiej Tamce
Mural dobierze ci buty. Marka Havaianas z interaktywnym muralem
„Wyślij pocztówkę do Babci” – mural Up To Date Festivalu
Mural z Korą. Kolejna odsłona akcji „Wysokich Obcasów”
Foton i Jubiler wracają na Pragę. Good Looking Studio w geście protestu tworzy mural inspirowany usuniętymi malowidłami
„Kinomural” – sztuka zamiast reklam wielkoformatowych. 12 projekcji wideo na ścianach Nadodrza we Wrocławiu
„Kradzież to prawdziwa sztuka” – ambient Netflixa na Rynku w Krakowie za 274 zł brutto
Netflix powiesił rower na muralu „Stranger Things”
Plastikowe butelki przysłoniły mural promujący serial Netflixa „Nasza planeta”
Płyta Dawida Podsiadły promowana muralem krzyżówką
Wydarzenia
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
5.09.2019
Szkolenie Amazon
13.09.2019
13 edycja semKRK
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail