Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND HERO MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pepe the Frog, czyli dziwna ewolucja smutnej żaby
Jakub Müller
Marki chętnie wykorzystują w swojej komunikacji popularność internetowych postaci – popkulturowych memów. Nie są jednak ich właścicielami. To zaś oznacza, że muszą śledzić, jak zmienia się ich znaczenie. A przebiega to czasem w trudny do przewidzenia sposób. Przykładem może być smutna żaba, zwana Pepe the Frog, która w pewnym momencie stała się symbolem protestujących w Hongkongu.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Streamerzy – nie tylko bawią, ale i sprzedają
Arkadiusz Miegoń
Ninja przeszedł z platformy Twitch na Mixer – konkurencyjny serwis, którego właścicielem jest Microsoft. Nie wiecie, kim jest Ninja? To najpopularniejszy streamer na świecie. Spekuluje się, że za ten transfer mógł otrzymać 50 mln dolarów. Pięć razy więcej niż zarobił w 2018 roku na streamowaniu, czyli nadawaniu na żywo e-rozgrywek.
Espresso
Puma i jej sklepik z endorfinami. Marka zachęcała do poprawienia sobie samopoczucia zestawami ćwiczeń
Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w Internecie większe od telewizyjnych. IAB Polska/PwC AdEx
Foton i Jubiler wracają na Pragę. Good Looking Studio w geście protestu tworzy mural inspirowany usuniętymi malowidłami
Taneczny spot prezentujący jesienną ramówkę TVN
Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019
Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztuki
Do Biedronki wraca Gang Słodziaków
„Nostalgia” – przystanek pełen kwiatów w Łodzi
Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga. Kolejna odsłona projektu Traffic Design
Konferencja PyrCaster w Poznaniu na Międzynarodowy Dzień Podcastów
Reklama o zapachu róż i ogórka. Hendrick’s Gin promuje się w londyńskim metrze
Bob i złota ciężarówka w kampanii Volvo Trucks
Buty Nike promują zdrowie psychiczne
Personalia
23.08.2019
Tomasz Tomczyk rezygnuje z funkcji prezesa K2 Internet
23.08.2019
Marta Zarosa objęła stanowisko head of social audience w Open Mobi
Wydarzenia
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
13.09.2019
13 edycja semKRK
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
28.09.2019
Konferencja PyrCaster MDP 2019
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
25.11.2019
LinkedIn Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail