Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING EVENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
Tam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne marki
Aleksandra Żychowska
Ile procent dziennego czasu poświęcasz muzyce? Jak często słuchasz ulubionych piosenek, a jak często szukasz nowych? Śledzisz na bieżąco to, co wydają twoi muzyczni idole? Może zdziwi cię fakt, że część z nich już podjęła współpracę reklamową, a część zapewne zrobi to w najbliższym czasie. Jeżeli – nie oglądając telewizji – spontanicznie kojarzysz lato z Durexem, a Szkocję z Johnnie Walkerem, to już wiesz, o czym mowa.
CONTENT MARKETING FELIETON INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?
Damian Defratyka
Roszczeniowy, buntowniczy, często zadufany w sobie. Istny nastolatek, z którym dość trudno jest się porozumieć, a tym bardziej działać na partnerskich zasadach. Kto jest winny obecnego stanu influencer marketingu? Kto może sprawić, że będzie on funkcjonował w sposób trochę zdrowszy?
Espresso
Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter
Grupa 3 z nową strategią i systemem identyfikacji wizualnej
Str8 w teledysku Pezeta
Konkurs Art Moves 2019 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
„Na zawsze razem” – kampania marki Umbro w industrialnych dzielnicach polskich miast
Legia Warszawa i Cashback World przedłużają umowę sponsorską na kolejne dwa lata
Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”
Muzyka dobrze postrzegana przez Polaków jako narzędzie komunikacji marek z konsumentami. Wyniki badania
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Nowy CMO. Badanie Accenture
Segmentacja klientów e-commerce. Wyniki badania
„Historie tworzą się tutaj” – Lublin podsumowuje kampanię promocyjną
Co jest ważne dla Polaka przy zakupie zegarka? Badanie Kantar Polska
„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci
Żabson i Young Multi w muzycznej akcji marki Bacardi
Producent słodyczy ETi wybiera Gong do obsługi w Polsce
Personalia
13.08.2019
Tomasz Piątkowski wraca do GroupM
Wydarzenia
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
3.10.2019 - 4.10.2019
Mobile Trends Conference for Banking
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
25.11.2019
LinkedIn Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail