Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Satysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagam
Jakub Müller
Zwykle zakładano, że konsument, który ocenia swoją satysfakcję związaną z produktem, uwzględnia też jego pozycjonowanie cenowe. Wyniki Amerykańskiego Wskaźnika Satysfakcji Klienta pozwalają stwierdzić, że w niektórych kategoriach usług jest inaczej.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Mobilność to nie tylko cztery kółka. Starzy gracze doświadczają tego najboleśniej
Mateusz Lubczański
Seat przygotowuje się do premiery elektrycznego skutera. BMW ma już elektryczną hulajnogę, tak jak jego konkurent, Audi. To nie są zwykłe gadżety. To znak, że producenci samochodów stają się dostawcami mobilności. Przynajmniej w teorii. Branża nie do końca bowiem wie, w którym kierunku powinna się rozwijać.
Espresso
„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płci
„Na zawsze razem” – kampania marki Umbro w industrialnych dzielnicach polskich miast
„Multiscreening 5” IRCenter – nowe zwyczaje odbioru treści wideo
33 mln zł kary dla UPC za klauzule niedozwolone
Raport IMM: W branży telekomunikacyjnej najwięcej w lipcu zainwestowano w reklamę Plusa
Producent słodyczy ETi wybiera Gong do obsługi w Polsce
Kraft Heinz zapowiada redukcję opłat dla agencji reklamowych. Dofinansuje innowacje oraz swoje kluczowe marki
Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”
Żabson i Young Multi w muzycznej akcji marki Bacardi
Co jest ważne dla Polaka przy zakupie zegarka? Badanie Kantar Polska
„Historie tworzą się tutaj” – Lublin podsumowuje kampanię promocyjną
AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett Warszawa
Muzyka dobrze postrzegana przez Polaków jako narzędzie komunikacji marek z konsumentami. Wyniki badania
Personalia
13.08.2019
Tomasz Piątkowski wraca do GroupM
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail