Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING FELIETON INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?
Damian Defratyka
Roszczeniowy, buntowniczy, często zadufany w sobie. Istny nastolatek, z którym dość trudno jest się porozumieć, a tym bardziej działać na partnerskich zasadach. Kto jest winny obecnego stanu influencer marketingu? Kto może sprawić, że będzie on funkcjonował w sposób trochę zdrowszy?
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?
Kacper Zdunek
„Wybierzemy influencera i promocja będzie szła jak burza. Jego fani na pewno wygenerują sprzedaż” – to często słyszane oczekiwania. Niestety, nie jest to takie proste, choć na influencer marketingu marka niewątpliwie może skorzystać. Jak zatem współpracować z influencerami, aby odnieść korzyści w biznesie?
Espresso
Koszula z bambusem – Zara pod ostrzałem
„Dobre zakończenia” Warty – kolejna odsłona kampanii
Węgierska reklama Coca-Coli z osobami homoseksualnymi wywołała protesty
Dojrzałość cyfrowa firm w 2019 – gdzie jesteśmy? Wyniki raportu „Digital Maturity by Deloitte Digital”
Mobile Trends Conference for Banking w październiku
Oko w oko z dzikimi zwierzętami w antyśmieciowej kampanii Małopolski
Siostry Rzeki – spływ Wisłą przeciwko regulacji polskich rzek
Marka Joanna wybrała They.pl
Parawan, a za nim Tyskie, które zachęca: „Przejdźmy na ty ponad parawanami”
„Będzie co wspominać” – Samsung promuje Galaxy S10. Kampania w prasie i mediach społecznościowych
Diesel z kolekcją nawiązującą do serialu „Dom z papieru”
Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą rozwiązań inteligentnego domu
Finał projektu „Ibis Music” na scenie festiwalu Sziget 2019
Ruszają zgłoszenia do IAB Mixx Awards 2019
Nowa spółka w strukturach Group One. 2GetThere wkracza do branży eventowej
Personalia
7.08.2019
Mikołaj Szymborski dyrektorem marketingu Legii Warszawa
6.08.2019
Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive
6.08.2019
Justyna Gościńska nową dyrektor marketingu 4F
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail