Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?
Magdalena Napierała
Co można pisać na Facebooku o powłokach podłogowych, ociepleniu ścian czy szerzej pojętych materiałach chemii budowlanej? A może lepiej dać sobie z tym spokój... No, nie – obecność marek w social mediach to obecnie must have. Do tego stwierdzenia nie zawsze jednak przekonani są przedsiębiorcy działający w tzw. trudnych branżach.
EMPLOYER BRANDING FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Szkolenia pracowników to strata czasu i pieniędzy. Prawda?
Marek Staniszewski
Wysłałeś ostatnio Janka – młodego i zdolnego pracownika – na szkolenie. Początkowo nawet się ucieszył. Później trochę stękał, że akurat zaczyna się nowy projekt i trochę mu ten termin nie na rękę. Ale ostatecznie poszedł, bo nie chciał stracić okazji. Wie, że kolejna szansa szybko się nie powtórzy. Uważa, że firma niezbyt często szkoli ludzi (ty uważasz nieco inaczej). Kilka dni później przy jakiejś okazji zapytałeś Janka, jak szkolenie. I czy przyda mu się w pracy.
Espresso
Coca-Cola z dziwną letnią kampanią telewizyjną. W roli głównej… animowany język
Instagram uruchamia w Polsce zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories
Grupa PZU i PKN Orlen z nową polityką zakupów marketingowych
Wynagrodzenia i stawki godzinowe w branży PR 2019 – wyniki badania
Alior Bank wybrał agencję do obsługi w social media
Unilever stosuje data driven marketing. Deklaruje znaczącą poprawę efektywności
„Krąg życia” na żywo w kinie Helios podczas premiery „Króla Lwa”
Już 8 sierpnia webinar „Sztuka rozwiązywania problemów, czyli jak możemy budować lepsze jutro”
Beata Kozidrak śpiewa w spocie promocyjnym serialu „Orange Is The New Black”
Dom produkcyjny Dobro bez marki Nest Warsaw i z większą liczbą reżyserów na wyłączność
Personalia
30.07.2019
Kazeem Busari international sales managerem w Selectivv
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
5.08.2019 - 9.08.2019
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
23.09.2019 - 24.09.2019
Golden Marketing Conference
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
25.11.2019
LinkedIn Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
8.08.2019
Webinar: Sztuka rozwiązywania problemów, czyli jak możemy budować lepsze jutro
5.09.2019
Szkolenie Amazon
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail