Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR ESG PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy markom w Polsce opłaca się podejmować temat LGBT?
Mateusz Lubczański, Jakub Müller
Dyskusja o LGBT w kontekście polskich marek nabrała w tym roku wyjątkowej temperatury za sprawą Pride Month i zwolnionego pracownika Ikei. Czy na naszym rynku markom opłaca się wykorzystywanie tego tematu w komunikacji? Warto to przeanalizować. O komentarz poprosiliśmy ekspertów krajowej branży marketingowej.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?
Agnieszka Górnicka
Na swojej intranetowej stronie IKEA zamieściła wpis pt. „Włączanie LGBT+ jest obowiązkiem każdego z nas”. W odpowiedzi jeden z jej pracowników zaprzeczył, dodając cytat z Biblii „Biada temu, przez którego przychodzą zgorszenia…” i stwierdzając, że „promowanie homoseksualizmu i innych dewiacji to sianie zgorszenia”. Został zwolniony. Co na temat firmy i całej sprawy sądzą konsumenci w Polsce? Spójrzmy na wyniki dwóch niedawnych badań.
Espresso
Globalne marki rezygnują ze stanowisk dyrektora marketingu
„Po pierwsze farmaceuta” – kampania Fundacji Aflofarm i Naczelnej Izby Aptekarskiej
Testa Communications z nagrodą Golden World Awards for Excellence
PSPR uruchamia ekspercki Klub Public Affairs
Reklamy w serwisach premium osiągają lepsze wyniki. Analiza firmy Moat
„Kradzież to prawdziwa sztuka” – ambient Netflixa na Rynku w Krakowie za 274 zł brutto
Pampers tworzy inteligentne pieluszki
Inicjatywa Polska zbiera podpisy pod petycją o zaprzestanie finansowania reklam w tygodniku „Gazeta Polska”
Visa z kampanią promującą płatności zbliżeniowe kartą i mobilne
Chatbot dla bezdomnych – produkt kanadyjskiego start-upu
23 tony ubrań zebrano dotąd w ramach akcji Biedronki i Vanisha
Personalia
23.07.2019
Grzegorz Szczepański wiceprezesem Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO)
23.07.2019
Michał Cortez zakłada firmę doradczą
Wydarzenia
5.08.2019 - 9.08.2019
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail