Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Netflix, Instagram, Apple: kolorowa pętla nawyku
Jakub Müller
Użytkownicy Netflixa, gdy czują się przytłoczeni liczbą filmów i seriali do wyboru, nierzadko przełączają się na tradycyjną telewizję. Tacy konsumenci stanowią jednak mniejszość. Marki w internecie doskonale potrafią wykorzystywać wskazówki aktywujące tzw. pętlę nawyku. Na przykład kolory.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?
Magdalena Napierała
Co można pisać na Facebooku o powłokach podłogowych, ociepleniu ścian czy szerzej pojętych materiałach chemii budowlanej? A może lepiej dać sobie z tym spokój... No, nie – obecność marek w social mediach to obecnie must have. Do tego stwierdzenia nie zawsze jednak przekonani są przedsiębiorcy działający w tzw. trudnych branżach.
Espresso
„Kradzież to prawdziwa sztuka” – ambient Netflixa na Rynku w Krakowie za 274 zł brutto
Rodzic jak taksówkarz. Škoda z aplikacją do rozliczania przejazdów z dziećmi
Zmierzono reklamy przy krakowskich ulicach
Louis Vuitton utrzymuje pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek luksusowych BrandZ Top 10 już 14. rok z rzędu
Usługa Autopay w reklamie Banku Millennium
Brazylijski urząd z translatorem umów na przystępny język
Hyundai promuje samochody z napędem elektrycznym
Coca-Cola HBC do 2020 r. wprowadzi markę Costa Coffee na rynkach, na których działa
„Masz to po mnie” – cytaty ze znanych polskich Żydów promują muzeum Polin
W warszawskim metrze powstanie tymczasowa galeria sztuki
Maxcom prezentuje nowe logo
Zuza Krajewska i Oskar Zięta w projekcie Alfa Romeo „Powered by emotions”
„Przestrzeń pełna dobra” Ikei: cztery dni, tysiące przedmiotów w nowych domach
Zbliża się pierwsza edycja Retail Challenge Poland 2020 – znamy prelegentów
„Bo zdrowie jest najważniejsze!” – Ustronianka promuje się w Internecie
​PKN Orlen sponsorem żużlowej reprezentacji Polski w sezonie 2019
Sponsorzy e-sportu bardzo rozdrobnieni – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Personalia
19.07.2019
Wojciech Kaszuba new business managerem w Scholz & Friends Warszawa
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
5.08.2019 - 9.08.2019
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail