Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR ESG PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy markom w Polsce opłaca się podejmować temat LGBT?
Mateusz Lubczański, Jakub Müller
Dyskusja o LGBT w kontekście polskich marek nabrała w tym roku wyjątkowej temperatury za sprawą Pride Month i zwolnionego pracownika Ikei. Czy na naszym rynku markom opłaca się wykorzystywanie tego tematu w komunikacji? Warto to przeanalizować. O komentarz poprosiliśmy ekspertów krajowej branży marketingowej.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Dżentelmeni, instachłopcy czy faceci?
Barbara Frątczak-Rudnicka
Dużo się dzisiaj pisze o kobietach. O kobietach w rolach matek, partnerek, rolach pracowniczych, jako konsumentkach. A co z mężczyznami? Firma 4P przeprowadziła badanie poświęcone zmieniającej się męskości, które przedstawiła w raporcie „Nowi mężczyźni(?) 4P/2019”.
Espresso
Pracownicy Google słuchali prywatnych rozmów użytkowników nagranych w domach przez aplikację i asystenta głosowego
Peruwiańskie Ministerstwo Zdrowia promuje donację organów, ingerując w scenariusz dwóch telenowel
Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klienta
Jak jeździć bezpiecznie na autostradzie – przypomina w kampanii Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Zakupy w polskich domach – kto decyduje, a kto kupuje? Mindshare Polska z badaniem na temat decyzyjności zakupowej
Diesel świętuje utratę 14 tys. fanów na Instagramie
STS oficjalnym sponsorem Zagłębia Lubin
„Nie przychodź za wcześnie” – poruszający storytelling dla wielbicieli yachtingu
W Warszawie stanęły recyklomaty ufundowane przez Coca-Colę
Amazon Music najszybciej rosnącym serwisem do streamingu muzyki w minionym roku
Rich Energy rozwiązuje umowę sponsorską z zespołem Haas F1 z powodu słabych wyników. Nieoficjalnie chodzi o problemy prawne firmy
PepsiCo powierza Welcome Digital obsługę internetową Pepsi i Mirindy w Europie Środkowo-Wschodniej
Wrocławskie krasnale „buntują się przeciwko wymieraniu”. Akcja Extinction Rebellion Polska
Personalia
12.07.2019
Barbara Jagoda: z Imagine do Echo Marketing
12.07.2019
Szymon Krzysiak kolejnym strategiem w agencji Insignia
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
5.08.2019 - 9.08.2019
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
30.09.2019 - 2.10.2019
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail