Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN PRAWO REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Przestrzeń nasza powszednia
Jacek Szlak
Wiele się dzieje w przestrzeni publicznej. Marki organizują w niej pomysłowe akcje, wymyślają niestandardowe kreacje ambientowe. Najczęściej jednak – mimo clutteru – stawiają na prosty przekaz reklamowy na każdym rogu ulicy.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE INFLUENCER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Arii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiego
Jakub Müller
Instagramerka z Miami, mimo że ma ponad 2 mln obserwujących, sprzedała poprzez swoje konto mniej niż 36 T-shirtów. Taka sytuacja nie świadczy jednak o kryzysie influencer marketingu. Przeciwnie, może przyspieszyć jego dojrzewanie.
Espresso
KLM zachęca do rzadszego latania samolotem i odpowiedzialnego podróżowania
Warszawskie zoo z kampanią „ZOOstaw, nie dokarmiaj”
Zenith: tegoroczne tempo wzrostu polskiego rynku reklamowego będzie zbliżone do dynamiki PKB
Diageo spowalnia prace nad innowacjami produktowymi. Stawia na szerzej pojęty marketing
Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej promuje linię L’Oréal Professionnel
Pilsweizer promuje piwo Pilsvar Marcowe na outdoorze
Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej
Influencer marketing: brytyjski urząd uznał, że instagramerka mająca ponad 30 tys. obserwujących podlega przepisom o reklamie
Volkswagen Samochody Użytkowe z Dotrelations
Wyjątkowe wizytówki w technologii Multiloft dostępne w drukarni internetowej Chroma.pl
„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników
Wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu: najwięcej wydał bank Credit Agricole
Pepsi i 7Up Freeze pilotażowo na polskim rynku
Lubella promuje makaron Pełne Ziarno spotami nawiązującymi do kryminałów
Betclic sponsorem polskich siatkarzy
Ruszyła letnia kampania „Salatino w moim tempie”
Vectra wybrała agencję do obsługi w Internecie
Personalia
8.07.2019
Michał Giera jako head of mobile product dołącza do agencji Mobiem
8.07.2019
Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta w High-Score
8.07.2019
Bartosz Witak i Rafał Agnieszczak w radzie nadzorczej Abstra
5.07.2019
Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
5.08.2019 - 9.08.2019
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail