Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Co dalej z tym influencer marketingiem?
Damian Defratyka
Influencer marketing ma za sobą czas niczym niezmąconych wzrostów, satysfakcji i genialnych wyników. Teraz pojawiają się refleksje nad jego faktyczną skutecznością, mierzalnością, a przede wszystkim przejrzystością. Wielu reklamodawców nadal uważa tę formę promowania się za skuteczną. Mimo to coraz częściej pada pytanie: co dalej z tym influencer marketingiem?
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI
Katalog drukowany – jego miejsce w ścieżce zakupowej klienta
Redakcja
Jest wiele punktów styku w ścieżce zakupowej konsumenta, w których drukowany katalog może stanowić przewagę konkurencyjną. Może też pogłębić doświadczenie marki. Trzeba tylko dobrze zaplanować jego obecność, by marka znalazła się na właściwym miejscu w umyśle odbiorcy.
Espresso
Sosnowiec wydaje paszporty turystom przyjeżdżającym do miasta
„Kiedy świat, który znasz, zmienia się na twoich oczach” – Uniwersytet Wrocławski zapowiada serial o rekrutacji
Produkcje reklamowe zlecane z pominięciem agencji reklamowych to już około 40% wszystkich zleceń na rynku
Nike w USA wycofał ze sprzedaży nowy model butów po interwencji Colina Kaepernicka
Jak nowoczesne urządzenia elektroniczne wpływają na postrzeganie hoteli przez Polaków. Badanie SW Research
Empik rozwija ofertę reklamową dla biznesu
Nowy Plush – wakacyjne pakiety promocyjne i ich kampania
Grupa robocza Public Relations w ramach IAB Polska
Informacje są dla mózgu jak pieniądze i narkotyki. Albo jak przekąski – twierdzą badacze z Berkeley
Coca-Cola emituje serial dokumentalny „Smaki bez granic”
MyTaxi zmienia nazwę na Free Now i staje się multiplatformą
1:1 – duńska sieć hipermarketów otworzyła restaurację pop-up dla jednej osoby
Lipton Ice Tea Green z kampanią „Dodaj lekkości swojemu dniu”. Cross-promocja z Plusem
Akcja Carlsberga „Trzeźwo myślę” prowadzona w placówkach medycznych
Fundacja Polska Bezgotówkowa wybrała agencję do prowadzenia działań w internecie
Hascovir rozpoczął kampanię reklamową #StopWrednejOpryszczce
Personalia
2.07.2019
Jacek Olechowski ponownie prezesem IAA Polska, Jakub Potrzebowski – przewodniczącym rady nadzorczej stowarzyszenia
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
5.08.2019 - 9.08.2019
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
5.09.2019
Szkolenie Amazon
16.09.2019 - 25.09.2019
31 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
2.09.2019 - 5.09.2019
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
7.10.2019 - 9.10.2019
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail