Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE INFLUENCER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Arii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiego
Jakub Müller
Instagramerka z Miami, mimo że ma ponad 2 mln obserwujących, sprzedała poprzez swoje konto mniej niż 36 T-shirtów. Taka sytuacja nie świadczy jednak o kryzysie influencer marketingu. Przeciwnie, może przyspieszyć jego dojrzewanie.
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI
Katalog drukowany – jego miejsce w ścieżce zakupowej klienta
Redakcja
Jest wiele punktów styku w ścieżce zakupowej konsumenta, w których drukowany katalog może stanowić przewagę konkurencyjną. Może też pogłębić doświadczenie marki. Trzeba tylko dobrze zaplanować jego obecność, by marka znalazła się na właściwym miejscu w umyśle odbiorcy.
Espresso
„Ostatni »Twój Weekend«” zdobył w Cannes nagrody – Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion
Greenpeace projekcją na kominach elektrowni Bełchatów apeluje do premiera Morawieckiego
Piękna reklama Audi R8 zrealizowana we współpracy ze szwajcarskim artystą
Libra coraz bliżej. Facebook wprowadzi własną walutę opartą na technologii blockchain
Google Maps walczy z fałszywymi profilami firm – w 2018 r. usunął ich 3 mln
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – HBO promuje kolejny sezon „Opowieści podręcznej”
Oczekiwania przedstawicieli mediów wobec współpracy z KRRiT przy projekcie badania mediów
Samsung postawił na Times Square ekran o wielkości pięciu kortów tenisowych
Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard
Robert Makłowicz w kampanii przeciwko hodowli zwierząt w klatkach
Gadżety Angry Birds na stacjach Circle K
Już 28 czerwca kolejne spotkanie Future Talks – biotechnologia, nowoczesna medycyna a aspekty etyczne
Zespół The Dumplings w kampanii prezerwatyw Durex
Spotify z nowymi możliwościami dla reklamodawców. Samsung testuje targetowanie słuchaczy podcastów
Znamy zwycięzców konkursu Golden Arrow i agencje nagrodzone przez MMP
Jessica Mercedes i inne poznańskie blogerki modowe promują centrum handlowe Posnania
Mały Głód z Burczkiem wprowadzają ŚniaDanio – nową kategorię przekąsek Danone
Warszawski Maraton Fotograficzny odbył się po raz drugi. Green Caffè Nero angażuje fotografów
EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”
W Netto coś się kroi – punktowa akcja na noże
Raporty Społeczne – start 13. edycji konkursu
Polacy coraz więcej wydają na wakacje – Barometr Providenta
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
19.06.2019
Eskadra z nową head of business development
19.06.2019
Maciej Szwarc – nowy prezes firmy Abstra
Wydarzenia
28.06.2019
Future Talks – biotechnologia, nowoczesna medycyna a aspekty etyczne
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.