Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EMPLOYER BRANDING FELIETON PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Szkolenia pracowników to strata czasu i pieniędzy. Prawda?
Marek Staniszewski
Wysłałeś ostatnio Janka – młodego i zdolnego pracownika – na szkolenie. Początkowo nawet się ucieszył. Później trochę stękał, że akurat zaczyna się nowy projekt i trochę mu ten termin nie na rękę. Ale ostatecznie poszedł, bo nie chciał stracić okazji. Wie, że kolejna szansa szybko się nie powtórzy. Uważa, że firma niezbyt często szkoli ludzi (ty uważasz nieco inaczej). Kilka dni później przy jakiejś okazji zapytałeś Janka, jak szkolenie. I czy przyda mu się w pracy.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE MEDIA WIDEOMARKETING
Od Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowych
Lucyna Koba
Jednoźródłowe, cross-mediowe badanie kontaktów reklamowych pozwala na analizę strategii mediowych reklamodawców w kontekście wykorzystania tzw. tradycyjnych i nowoczesnych mediów. Krótko mówiąc, dzięki informacji o multimedialnych kontaktach reklamowych pojedynczej osoby można w końcu określić zasięg netto kampanii reklamowej, a także duplikację widowni pomiędzy mediami.
Espresso
ZFPR publikuje ranking agencji PR według fee income za rok 2018
Ed Sheeran i jego pierwsza reklama z ketchupem
Wakacyjna kampania Plusa – Szymon Majewski pokazuje drogę i pracuje na basenie
Lidl wyjaśnia, skąd w robocie kuchennym wziął się mikrofon
W robocie kuchennym, odpowiedniku Thermomixa sprzedawanym pod marką własną we francuskim Lidlu, znaleziono ukryty mikrofon
Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” Carlsberga
Wartość emocjonalna sponsoringu sportu i kultury rośnie – badanie ARC
„Teraz by Aviva” – kampania nowej marki ubezpieczeniowej
Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu Zbawiciela
„Jej czarne oczy” i „A wszystko te czarne oczy” w najnowszych spotach Vision Express
Personalia
18.06.2019
Do Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo
18.06.2019
Marta Bresińska awansowała w Os3
Oferty pracy

/
Wydarzenia
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail