Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Siedem mitów na temat strategii
Marek Staniszewski
Truman Capote, kiedy otrzymał do recenzji pewien tekst literacki, wyrzucił go ponoć do kosza, mówiąc: „To nie jest pisanie, to maszynopisanie!”. Myślę, że jego słowa można parafrazować przy okazji wielu dokumentów strategicznych, kwitując ich lekturę stwierdzeniem: „To nie jest strategia, to prezentacja o robieniu strategii!”. Dlaczego?
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nienawidzę marketingu. A właściwie tego, co dziś nazywa się marketingiem
Piotr Golczyk
Marketing to istota biznesu. Jedyne źródło zysku, podczas gdy reszta to tylko koszt. Tak mówił Peter Drucker, tak głosi wiedza akademicka. W realiach wygląda to zupełnie inaczej. Zwykle marketing jest traktowany jak niesforny uczniak, przepytywany i strofowany przez dyrektora szkoły za kosztowne psikusy, które nazywa projektami. Towarzyszy mu brak zaufania biznesu i zły PR w innych działach. A jego specjaliści próbują przenosić góry, żeby dowieźć zadowolenie. Cokolwiek by ono znaczyło. Dlaczego tak się dzieje?
Espresso
Kanadyjski market wprowadza plastikowe torby wstydu
L’Oréal wprowadza do Polski sensor mierzący poziom promieniowania UV
Tiger uruchomił interaktywny serial w grze wideo
Środek na alergię promowany całkowicie zautomatyzowaną kampanią reklamy zewnętrznej w Wielkiej Brytanii
Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”
„Ż jak nigdy dotąd” – kampania Żywca 0,0%
Właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave
Facebook Watch – 720 mln użytkowników miesięcznie po niecałym roku
Homofobiczne cytaty z prawicowych mediów w spocie promującym zbiórkę na Poznań Pride Week
Manekin plus size Nike pod ostrzałem
„Raport strategiczny Internet 2018/2019” IAB Polska
W 2018 r. przychody klubów Ekstraklasy wyniosły prawie 528 mln zł. Legia Warszawa ponownie liderem „Piłkarskiej ligi finansowej” Deloitte
Pasta do zębów z aktywnym węglem to „chwyt marketingowy” – opinia z brytyjskiego czasopisma dla dentystów
Personalia
12.06.2019
Anna Rezner account supervisorem w Plej
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
18.06.2019
Internet ASAP open: „Czy marketing ma wakacje?”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
18.06.2019
Digital Day – sprawdź, jak pracuje się w e-marketingu
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail