Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Hybrydyzacja konsumpcji – czy jest się czego bać?
Maciej Olipra
Wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybrydowego. Takie stwierdzenie można znaleźć w aktualnych raportach firm badawczych, zajmujących się m.in. trendami. Brzmi intrygująco, a może i niepokojąco, prawda? Co się za tym kryje? Czy to nowość, na którą trzeba się przygotować?
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wdrukować się w umysł klienta?
Redakcja
Od jakiegoś czasu rośnie w Polsce popularność myśli Byrona Sharpa, która rewolucjonizuje marketing. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego telekomy dbają przede wszystkim o nowych klientów, zaniedbując tych najbardziej lojalnych? Przecież to podobno lojalni są najbardziej dochodowi. Sharp ma na to wyjaśnienie poparte szeroko zakrojonymi badaniami. Ma również receptę na to, co marka powinna robić, by dotrzeć do konsumentów.
Espresso
Manekin plus size Nike pod ostrzałem
Biedronka wprowadza papierowe torby. Dochód przeznaczy na rzecz Banków Żywności
Amazon awansował na pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ
Wyniki Mixx Awards Europe 2019. Polscy laureaci
Między innowacją a efektywnością, czyli Forum IAB 2019
Polski Internet w maju 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Wirtualna Polska i gdańscy uczniowie muralem walczą z hejtem
Astronauci i Pepsi. Spot marki z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi
Pasta do zębów z aktywnym węglem to „chwyt marketingowy” – opinia z brytyjskiego czasopisma dla dentystów
Golden Arrow 2019 – nominacje
18 czerwca Digital Day – bezpłatne wydarzenie w Warszawie
Hashares – nowa platforma influencer marketingu
Dokąd zmierza europejska branża cyfrowa? Odpowiedzi szukali eksperci podczas Interact 2019
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.06.2019
Nowy skład zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu
11.06.2019
Wiktor Mazur dołączył do zarządu Sare
11.06.2019
Marek Gonsior rozpoczyna własną działalność i odchodzi z Agaty
7.06.2019
Artur Wójcik new business & strategy directorem w ClickAd Interactive
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
18.06.2019
Digital Day – sprawdź, jak pracuje się w e-marketingu
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
18.06.2019
Internet ASAP open: „Czy marketing ma wakacje?”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.