Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Jak zwiększyć skuteczność reklamy telewizyjnej dzięki badaniom neuromarketingowym? Case study marki kawy Segafredo
Joanna Sobyra
Nakręcić telewizyjny spot kawy – wydawałoby się, że nic prostszego. A jednak w tych trzydziestu sekundach trzeba zawrzeć odpowiedni ładunek skojarzeń dotyczących marki. Całość musi angażować widza emocjonalnie i przykuwać jego uwagę w momentach strategicznie najważniejszych. Czy tak rzeczywiście jest? Czy widzowie odbierają reklamę zgodnie z założeniami twórców? Można to sprawdzić w badaniach neuromarketingowych. Na tego rodzaju badania zdecydowała się marka Segafredo.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nienawidzę marketingu. A właściwie tego, co dziś nazywa się marketingiem
Piotr Golczyk
Marketing to istota biznesu. Jedyne źródło zysku, podczas gdy reszta to tylko koszt. Tak mówił Peter Drucker, tak głosi wiedza akademicka. W realiach wygląda to zupełnie inaczej. Zwykle marketing jest traktowany jak niesforny uczniak, przepytywany i strofowany przez dyrektora szkoły za kosztowne psikusy, które nazywa projektami. Towarzyszy mu brak zaufania biznesu i zły PR w innych działach. A jego specjaliści próbują przenosić góry, żeby dowieźć zadowolenie. Cokolwiek by ono znaczyło. Dlaczego tak się dzieje?
Espresso
Edchup – Ed Sheeran w kampanii Heinza
Keanu Reeves w polskiej grze „Cyberpunk 2077”
Nagrody w konkursie KTR 2019 wręczone
Dokąd zmierza europejska branża cyfrowa? Odpowiedzi szukali eksperci podczas Interact 2019
IMM: wydatki reklamowe branży handlowej. Lidl inwestuje w reklamę sklepu online
Walmart dostarczy zamówione zakupy do lodówek w mieszkaniach klientów
„Niech gadają” – Sprite wprowadza specjalną edycję puszek w kolorach tęczy
Wirtualna Polska i gdańscy uczniowie muralem walczą z hejtem
Zenith: konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych
Polacy a uprawianie sportu – młodsi nie przepadają za rowerem, starsi wolą go od biegania. Wyniki badania ARC Rynek i Opinia
mBank rozstrzygnął przetarg na obsługę PR w Polsce, Czechach i na Słowacji
Znamy terminy 17. edycji konkursu Złote Spinacze
Instagram pozwoli markom zmieniać posty influencerów w reklamy
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.06.2019
Mariusz Pitura creative group head w Scholz & Friends Warszawa
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
18.06.2019
Internet ASAP open: „Czy marketing ma wakacje?”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.