Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nienawidzę marketingu. A właściwie tego, co dziś nazywa się marketingiem
Piotr Golczyk
Marketing to istota biznesu. Jedyne źródło zysku, podczas gdy reszta to tylko koszt. Tak mówił Peter Drucker, tak głosi wiedza akademicka. W realiach wygląda to zupełnie inaczej. Zwykle marketing jest traktowany jak niesforny uczniak, przepytywany i strofowany przez dyrektora szkoły za kosztowne psikusy, które nazywa projektami. Towarzyszy mu brak zaufania biznesu i zły PR w innych działach. A jego specjaliści próbują przenosić góry, żeby dowieźć zadowolenie. Cokolwiek by ono znaczyło. Dlaczego tak się dzieje?
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?
Piotr Piętka
Marketing ma dziś przed sobą niepowtarzalną szansę. Może wybić się i zająć pozycję, w której będzie mógł wnosić główny wkład we wzrost biznesu w firmach. Dlatego Publicis Groupe ogłosiła niedawno start projektu „Polski CMO A.D. 2019”. Ma on wspierać dyrektorów marketingu w budowaniu ich silnej i zdefiniowanej od nowa pozycji w organizacjach. Pisze o tym szef Publicis Groupe Polska, Piotr Piętka.
Espresso
Walmart dostarczy zamówione zakupy do lodówek w mieszkaniach klientów
Instagram pozwoli markom zmieniać posty influencerów w reklamy
Rosną wydatki biur podróży na reklamę radiową – pokazuje raport AdBranch KBR
BP Europa może przejąć część mienia spółki Tomsol
Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”
Niemal 261 mld zł strat co roku w UE z powodu podrabiania produktów – raport EUIPO
„Niech gadają” – Sprite wprowadza specjalną edycję puszek w kolorach tęczy
Ikea przeniosła swój katalog na Pinterest
Ronaldinho wylądował na planecie Warka
„Wyślij pocztówkę do Babci” – mural Up To Date Festivalu
Agencja reklamowa tworzy pierwszy żeński manekin do resuscytacji krążeniowo-oddechowej
Personalia
7.06.2019
Artur Wójcik new business & strategy directorem w ClickAd Interactive
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
18.06.2019
Internet ASAP open: „Czy marketing ma wakacje?”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail