Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Segmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé Kijewska
Do znudzenia będziemy powtarzać jedno – dobrze zbudowana strategia działań marketingowych to połowa (jeśli nie więcej) sukcesu. Dlatego warto z uwagą podejść do tego trudnego zadania. Dzięki temu w kolejnych krokach będzie można osiągać małe i duże sukcesy w sprzedaży. Dziś pora zatem na segmentację od strony praktycznej.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
YouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widza
Mateusz Lubczański
Sześć lat i dziesięć miesięcy – w takim wieku byli dzisiejsi uczniowie podstawówek i gimnazjów, gdy zaczęli samodzielnie korzystać z internetu. Z każdym pokoleniem ten wiek spada. Jednocześnie zwiększa się zaangażowanie młodych użytkowników. Marki, co oczywiste, chcą to wykorzystać.
Espresso
„Wyślij pocztówkę do Babci” – mural Up To Date Festivalu
Agencja reklamowa tworzy pierwszy żeński manekin do resuscytacji krążeniowo-oddechowej
SuWOW!ki i AugustUFF! Podlaskie „ochy i achy” w kampanii regionu
Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników. Wyniki badania
Poczta Polska partnerem reprezentacji Polski w amp futbolu
Billboardy Coca-Coli wskazują, jak segregować śmieci
Połączenie agencji On Board PR i Think Kong
Siatki reklamowe Spotify promują ofertę dla studentów
Niemal 261 mld zł strat co roku w UE z powodu podrabiania produktów – raport EUIPO
UOKiK przeprowadził przeszukanie w siedzibie firmy Dell
„W Internecie bądź sobą. Chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – zachęca Janusz Chabior w kampanii OLX
Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru viewability reklam w telewizji OTT
WWF zachęca, by zaprzestać prasowania ubrań
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.06.2019
Mariusz Pitura creative group head w Scholz & Friends Warszawa
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
18.06.2019
Internet ASAP open: „Czy marketing ma wakacje?”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.