Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wdrukować się w umysł klienta?
Redakcja
Od jakiegoś czasu rośnie w Polsce popularność myśli Byrona Sharpa, która rewolucjonizuje marketing. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego telekomy dbają przede wszystkim o nowych klientów, zaniedbując tych najbardziej lojalnych? Przecież to podobno lojalni są najbardziej dochodowi. Sharp ma na to wyjaśnienie poparte szeroko zakrojonymi badaniami. Ma również receptę na to, co marka powinna robić, by dotrzeć do konsumentów.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?
Piotr Piętka
Marketing ma dziś przed sobą niepowtarzalną szansę. Może wybić się i zająć pozycję, w której będzie mógł wnosić główny wkład we wzrost biznesu w firmach. Dlatego Publicis Groupe ogłosiła niedawno start projektu „Polski CMO A.D. 2019”. Ma on wspierać dyrektorów marketingu w budowaniu ich silnej i zdefiniowanej od nowa pozycji w organizacjach. Pisze o tym szef Publicis Groupe Polska, Piotr Piętka.
Espresso
Orange Polska, SGI i Vex – wyroki sądowe w sprawach ochrony konsumentów
WWF zachęca, by zaprzestać prasowania ubrań
TVN rozwiązuję umowę z Katarzyną Bosacką po tym, jak została ambasadorką marek Only Bio i Only Eco
Dzień otwarty dla kandydatów na studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego
Poczta Polska partnerem reprezentacji Polski w amp futbolu
Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru viewability reklam w telewizji OTT
Gigantyczna reklama marki Tezenis z Maffashion
„W Internecie bądź sobą. Chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – zachęca Janusz Chabior w kampanii OLX
Billboardy Coca-Coli wskazują, jak segregować śmieci
„Czy marketing ma wakacje?” – o tym za dwa tygodnie podczas Internet ASAP Open
Circle K wprowadza nowy koncept sklepów na stacjach paliw
IQS debiutuje z Netdive – platformą analizy treści
IAB Polska wprowadza Kodeks dobrych praktyk reklamy programmatic
Kobieca piłka w spocie Nike na mistrzostwa świata kobiet 2019
Personalia
4.06.2019
Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
18.06.2019
Internet ASAP open: „Czy marketing ma wakacje?”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail