Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wdrukować się w umysł klienta?
Redakcja
Od jakiegoś czasu rośnie w Polsce popularność myśli Byrona Sharpa, która rewolucjonizuje marketing. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego telekomy dbają przede wszystkim o nowych klientów, zaniedbując tych najbardziej lojalnych? Przecież to podobno lojalni są najbardziej dochodowi. Sharp ma na to wyjaśnienie poparte szeroko zakrojonymi badaniami. Ma również receptę na to, co marka powinna robić, by dotrzeć do konsumentów.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
YouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widza
Mateusz Lubczański
Sześć lat i dziesięć miesięcy – w takim wieku byli dzisiejsi uczniowie podstawówek i gimnazjów, gdy zaczęli samodzielnie korzystać z internetu. Z każdym pokoleniem ten wiek spada. Jednocześnie zwiększa się zaangażowanie młodych użytkowników. Marki, co oczywiste, chcą to wykorzystać.
Espresso
Gigantyczna reklama marki Tezenis z Maffashion
Rusza agencja Mexad Games
Plac Defilad i Coca-Cola zapraszają na wspólną kolację. Ma to być spotkanie przy stole ponad podziałami
Deichmann wybrał Aliganza Fashion Agency
Młodzi twórcy w Sieci – raport z badania NASK
Uschła warszawska palma. Akcja ma zwracać uwagę na zanieczyszczenie powietrza
Kandydaci do pracy w szwedzkim urzędzie będą rekrutowani przez robota
Kobieca piłka w spocie Nike na mistrzostwa świata kobiet 2019
Starcom: po trzech miesiącach 2019 r. wartość rynku reklamy pozostała na tym samym poziomie, co przed rokiem
„Powiedz tak! Małżeństwa dla wszystkich” – przekonuje Ben & Jerry’s
Stowarzyszenie Branży Eventowej zmienia logo i identyfikację wizualną
Mercedes-Benz i Matchbox przekonują dziewczynki, że ograniczenia nie istnieją
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.06.2019
Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative
4.06.2019
Anna Ciołkowska w zespole zarządzającym WP Media
4.06.2019
Nowy dyrektor zarządzający w Henkel Polska
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.