Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
YouTube nową telewizją dla dzieci. Wszystkie duże marki chcą mieć treści online dla najmłodszego widza
Mateusz Lubczański
Sześć lat i dziesięć miesięcy – w takim wieku byli dzisiejsi uczniowie podstawówek i gimnazjów, gdy zaczęli samodzielnie korzystać z internetu. Z każdym pokoleniem ten wiek spada. Jednocześnie zwiększa się zaangażowanie młodych użytkowników. Marki, co oczywiste, chcą to wykorzystać.
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Widać, że czegoś nie widać. Poznaj cechy swojej marki i wykorzystaj je do rozwoju
Redakcja
Każdy zna niebieskie logo Facebooka, złote łuki McDonald’s, ale nie każdy wie, że marka to dużo więcej elementów. Marka to m.in. pozytywne i negatywne emocje, skojarzenia, historie, ludzie, opakowania i wszystkie elementy, których obecność w umysłach klientów wynika z tego, jak funkcjonuje ludzka pamięć. Dotychczas trudno było je zmierzyć w sposób odpowiednio pogłębiony. Poprzestawano na zbadaniu poziomu świadomości marki, wizerunku i zdefiniowanej opinii na temat marki.
Espresso
Uschła warszawska palma. Akcja ma zwracać uwagę na zanieczyszczenie powietrza
Ikea wprowadza tęczową torbę Frakta
BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom Warszawy
Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearch
Mytaxi zmienia się we Free Now
Drogerie Hebe wybrały agencję V&P
#jestemkrakow – 1500 luster na ulicach miasta w ramach promocji Muzeum Krakowa
T‑Mobile kontra nerwy zszargane przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”
Mercedes-Benz i Matchbox przekonują dziewczynki, że ograniczenia nie istnieją
Wavemaker „VideoTrack”: rośnie SVoD i trend współdzielenia kont. Subskrypcje nie zagrażają reklamie
„Nie dajmy się zwariować” – Reżyser Życia w kolejnej odsłonie kampanii „Normalna sprawa”
„Podróżuj i baw się dobrze” – outdoorowa kampania Axa Partners
„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza kampania wizerunkowa marki
Ustawa krajobrazowa – jeszcze nie okrzepła, a już do likwidacji?
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.06.2019
Dominik Łabuzek head of creative w Heads Advertising
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
11.09.2019 - 12.09.2019
Forum Retail Challenge Poland 2020
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.