Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kryzys przydarzy ci się prędzej, niż się spodziewasz. Poznaj 5 narzędzi, które pomogą w opanowaniu sytuacji
Urszula Podraza
Przy dzisiejszym tempie obiegu informacji marki powinny uważać kryzys za zjawisko powszednie, a nie wyjątkowe. Co może ono oznaczać dla firmy? Jak można się do niego przygotować? I jakie narzędzia powinien zawierać kryzysowy niezbędnik każdego specjalisty odpowiadającego za wizerunek marki? Doświadczeniem dzieli się Urszula Podraza z Planet Partners.
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Widać, że czegoś nie widać. Poznaj cechy swojej marki i wykorzystaj je do rozwoju
Redakcja
Każdy zna niebieskie logo Facebooka, złote łuki McDonald’s, ale nie każdy wie, że marka to dużo więcej elementów. Marka to m.in. pozytywne i negatywne emocje, skojarzenia, historie, ludzie, opakowania i wszystkie elementy, których obecność w umysłach klientów wynika z tego, jak funkcjonuje ludzka pamięć. Dotychczas trudno było je zmierzyć w sposób odpowiednio pogłębiony. Poprzestawano na zbadaniu poziomu świadomości marki, wizerunku i zdefiniowanej opinii na temat marki.
Espresso
Ikea odtwarza salon z „Simpsonów”, „Stranger Things” i „Przyjaciół”
Havas Village – globalna strategia Grupy Havas
Debiutuje marka owoców i warzyw Rajski Ogród
Rekordowy wzrost. Rynek europejskiej piłki nożnej wart ponad 28 mld euro. Badania Deloitte
Anna Guzik w kolejnej odsłonie kampanii marki Hochland
InPost i Planet Cash uruchamiają BankoPaczkomaty
Mr. Ziggi – Zygmunt Chajzer wprowadza na rynek własną markę proszku do prania
Reklama dealera Porsche uznana w Wielkiej Brytanii za seksistowską
Drewnochron z kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”
„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Niepełnosprawni w filmie Santander Banku Polska
Bieliźniana sesja matek w projekcie fotograficznym Change Lingerie i „More than size”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.05.2019
Thomas Lips przechodzi do struktur centralnych Deutsche Telekom i opuszcza T‑Mobile Polska
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
31.05.2019
Future Talks: biznesowe i prawne aspekty sztucznej inteligencji
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.