Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Widać, że czegoś nie widać. Poznaj cechy swojej marki i wykorzystaj je do rozwoju
Redakcja
Każdy zna niebieskie logo Facebooka, złote łuki McDonald’s, ale nie każdy wie, że marka to dużo więcej elementów. Marka to m.in. pozytywne i negatywne emocje, skojarzenia, historie, ludzie, opakowania i wszystkie elementy, których obecność w umysłach klientów wynika z tego, jak funkcjonuje ludzka pamięć. Dotychczas trudno było je zmierzyć w sposób odpowiednio pogłębiony. Poprzestawano na zbadaniu poziomu świadomości marki, wizerunku i zdefiniowanej opinii na temat marki.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?
Piotr Piętka
Marketing ma dziś przed sobą niepowtarzalną szansę. Może wybić się i zająć pozycję, w której będzie mógł wnosić główny wkład we wzrost biznesu w firmach. Dlatego Publicis Groupe ogłosiła niedawno start projektu „Polski CMO A.D. 2019”. Ma on wspierać dyrektorów marketingu w budowaniu ich silnej i zdefiniowanej od nowa pozycji w organizacjach. Pisze o tym szef Publicis Groupe Polska, Piotr Piętka.
Espresso
„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Niepełnosprawni w filmie Santander Banku Polska
Anna Guzik w kolejnej odsłonie kampanii marki Hochland
Gerard Piqué odwiedza dzieci w szkole w ramach kampanii Beko „Jedz jak mistrz”
Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję. Badanie Salesforce
PZU obiecuje bezpłatne ubezpieczenie dla dzieci w czasie wakacji. Ceną będą dane rodziców
Reklama dealera Porsche uznana w Wielkiej Brytanii za seksistowską
Bieliźniana sesja matek w projekcie fotograficznym Change Lingerie i „More than size”
Grupa OLX inwestuje w Kiwi Jobs
InPost i Planet Cash uruchamiają BankoPaczkomaty
W czerwcu konferencja semKRK Big i rozdanie nagród semKRK Awards
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.05.2019
Thomas Lips przechodzi do struktur centralnych Deutsche Telekom i opuszcza T‑Mobile Polska
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
31.05.2019
Future Talks: biznesowe i prawne aspekty sztucznej inteligencji
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
11.06.2019
Aula Polska Kraków – 8. edycja: „Skuteczne narzędzia e-commerce”
19.06.2019
semKRK Big #12 i rozdanie nagród semKRK Awards
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.