Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC
Eurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danych
Grzegorz Kosiński
26 maja, czyli termin eurowyborów coraz bliżej. Orężem specjalistów marketingu politycznego staje się big data, które w połączeniu ze sztuczną inteligencją zamienia chaotyczne zbiory informacji w głosy wyborcze. To pod tym względem gorący czas, bo jak pokazują badania, w wypadku reklamy w internecie kluczowe są 3–4 ostatnie tygodnie przed wyborami. Dlaczego? Ponieważ wyborcy najlepiej zapamiętają tego kandydata, którego widzieli jako ostatniego.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!
Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina Krajewska
Jakie są możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w branży fashion i nie tylko? To aktualny temat, który warto szerzej poruszyć. Trzeba też zwrócić większą uwagę na komunikację posprzedażową. Jest ona doskonałym pretekstem do uruchomienia taktyk zwiększających sprzedaż. Na swoją korzyść można również obrócić niekomfortową sytuację, jaką są zwroty towaru przez niezadowolonych klientów.
Espresso
Greenpeace na siedzibach PiS i PO z przesłaniem: „Polska bez węgla 2030”
mBank wycofuje reklamę z instagramerką, która zniszczyła zabytkową rzeźbę
Ikea Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni pełnej dobra”
Wspólna kampania Sizeera i Nike promująca buty Air Max 720
„Twój dom – Twój styl” – startuje kampania marki Dekoral
PlayStation wybrało agencję Gong
KFC przygotowało hiphopową playlistę na Spotify
„Po prostu reaguj” – kampania, która uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT
Krzysztof Piątek ambasadorem Oshee, Kingi Pienińskiej i Sonko
Chroma w europejskiej czołówce wydajności w technologii druku cyfrowego HP Indigo
Jak Polacy radzą sobie z niedzielami bez handlu? – raport z badania opinii publicznej
Oferty pracy

/
Wydarzenia
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail