Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!
Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina Krajewska
Jakie są możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w branży fashion i nie tylko? To aktualny temat, który warto szerzej poruszyć. Trzeba też zwrócić większą uwagę na komunikację posprzedażową. Jest ona doskonałym pretekstem do uruchomienia taktyk zwiększających sprzedaż. Na swoją korzyść można również obrócić niekomfortową sytuację, jaką są zwroty towaru przez niezadowolonych klientów.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?
Małgorzata Kmieciak
Na pierwszy rzut oka programmatic buying wydaje się skomplikowanym i niejasnym procesem. Może to zniechęcać część wydawców do tego sposobu monetyzowania swoich powierzchni reklamowych. W rzeczywistości jednak zakup programatyczny to spójny ciąg przyczynowo-skutkowy, którego zrozumienie pozwoli zwiększyć przychód z reklam. Ponadto niedawne zmiany czynią ten proces jeszcze przejrzystszym zarówno dla sprzedających, jak i kupujących.
Espresso
Zdjęcie USG w reklamie naleśników na Dzień Matki
Spot Kamili Gasiuk-Pihowicz wyreżyserowany przez Joannę Kos-Krauze
Ruszył projekt „Twarze Runmageddonu”
Firma Hörmann Polska obsługiwana przez agencje Dentsu Aegis Network Polska
W IAB Polska powstała grupa zamknięta e-marketing w finansach
Shoper pozyskał inwestora
Profi rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową
Nowa lukratywna przestrzeń dla sponsorów piłkarskich? FiFA rozważa reklamy w przerwach VAR
Fronczewski, Zamachowski, Holland, Ferency, Tym, Kędzierski i Wieniu żałują, że nie są z Wielkopolski. Spot wyborczy Michała Wawrykiewicza
300 mln zł zainwestowane w reklamę branży farmaceutycznej. Raport IMM
Cersanit wybrał Garden of Words
Jak Coca-Cola wpływa na badania naukowe? Analiza
Model rodziny według Volvo w Polsce i w Europie
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail