Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?
Małgorzata Kmieciak
Na pierwszy rzut oka programmatic buying wydaje się skomplikowanym i niejasnym procesem. Może to zniechęcać część wydawców do tego sposobu monetyzowania swoich powierzchni reklamowych. W rzeczywistości jednak zakup programatyczny to spójny ciąg przyczynowo-skutkowy, którego zrozumienie pozwoli zwiększyć przychód z reklam. Ponadto niedawne zmiany czynią ten proces jeszcze przejrzystszym zarówno dla sprzedających, jak i kupujących.
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Brand purpose a zysk, czyli historia różowego podatku
Sonia Horonziak
Słyszeliście kiedyś o podatku, który prawnie nie istnieje, ale wszyscy prędzej czy później uświadamiają sobie jego obecność? Pewnie nie każdy wie, co to jest pink tax (różowy podatek), ale po porównaniu cen kobiecych i męskich artykułów typu golarki czy jeansy większość stwierdzi – kobiece są droższe.
Espresso
Jak Coca-Cola wpływa na badania naukowe? Analiza
Model rodziny według Volvo w Polsce i w Europie
„Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – Aplikuj.pl na billboardach
„Etyka polskiego PR w 2019 r.” – deklarowana hierarchia wartości. Badania ogólnopolskie
Cheetos w loterii rozdaje naklejki na ubrania
Glow by LifeTube – agencja influencer marketingu dla branży beauty, fashion oraz lifestyle
Burger King będzie dostarczał posiłki kierowcom tkwiącym w korkach
Niemal 2/3 badanych nie ufa informacjom znalezionym w social media
Nowa lukratywna przestrzeń dla sponsorów piłkarskich? FiFA rozważa reklamy w przerwach VAR
PSPR zgłasza do Rady Etyki PR sprawę informacji podanych w książce „Delfin. Mateusz Morawiecki”
Visa z kampanią na mistrzostwa świata kobiet FIFA 2019
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.05.2019
Bartosz Lewicki w zespole LoveBrands Relations
7.05.2019
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.