Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Brand purpose a zysk, czyli historia różowego podatku
Sonia Horonziak
Słyszeliście kiedyś o podatku, który prawnie nie istnieje, ale wszyscy prędzej czy później uświadamiają sobie jego obecność? Pewnie nie każdy wie, co to jest pink tax (różowy podatek), ale po porównaniu cen kobiecych i męskich artykułów typu golarki czy jeansy większość stwierdzi – kobiece są droższe.
BRAND PURPOSE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego kampania Gillette o męskości oraz Coca-Coli z pustą butelką nie zadziałały? Recepta na skuteczny brand purpose
Jakub Müller
Ostatnio falę krytyki wywołała akcja Coca-Coli, która wysłała influencerom i mediom pustą plastikową butelkę. Dlaczego kolejne globalne i doświadczone marki tworzą kampanie brand purpose i popełniają ciągle te same błędy? Strateg Martina Olbertova zidentyfikowała cztery najczęstsze i podała praktyczną receptę, jak ich unikać.
BRAND PURPOSE CSR ESG PUBLIC RELATIONS
Marketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiu
Paweł Gala, Marcin Gotowiec
Początek roku 2019 był istnym festiwalem dobroczynności. Tysiące Polaków zaangażowało się w zapełnienie ostatniej puszki prezydenta Adamowicza, pomoc Europejskiemu Centrum Solidarności oraz wsparcie Wisły Kraków. Zjawisko nie umknęło uwadze marketerów. Patrząc z czysto biznesowej perspektywy – nic dziwnego.
CSR ESG MARKETING PARTYZANCKI REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Uczuleni na ekościemę i inne odmiany pozerstwa
Mateusz Lubczański
Pod koniec 2015 roku w Paryżu odbywała się 21. konferencja w sprawie zmian klimatu. Zgromadziła prezesów wielkich przedsiębiorstw, polityków, specjalistów w dziedzinie globalnego ocieplenia. Moment ten wykorzystała grupa sprzeciwiająca się rosnącej roli korporacji. Zwróciła uwagę na hipokryzję międzynarodowych firm, posługując się jednym z najpopularniejszych miejskich nośników reklamy.
Espresso
Burger King będzie dostarczał posiłki kierowcom tkwiącym w korkach
Spotify w akcji „Get Vocal, Europe!” zachęca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte
ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi, czyli podlaskie na LinkedInie
Ser halloumi zamiast kurczaka. Wegetariańskie burgery w KFC
„Etyka polskiego PR w 2019 r.” – deklarowana hierarchia wartości. Badania ogólnopolskie
Zdjęcie dziecka na plaży niestosowne? Internauci komentują post C&A
Cannes Lions 2019. Znamy jurorów z Polski
Polski Internet w kwietniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBI
„Fleksitarianie nadchodzą” – raport IQS
Personalia
9.05.2019
Bartosz Lewicki w zespole LoveBrands Relations
7.05.2019
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail