Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Za dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”
Redakcja
Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste.
BRAND PURPOSE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego kampania Gillette o męskości oraz Coca-Coli z pustą butelką nie zadziałały? Recepta na skuteczny brand purpose
Jakub Müller
Ostatnio falę krytyki wywołała akcja Coca-Coli, która wysłała influencerom i mediom pustą plastikową butelkę. Dlaczego kolejne globalne i doświadczone marki tworzą kampanie brand purpose i popełniają ciągle te same błędy? Strateg Martina Olbertova zidentyfikowała cztery najczęstsze i podała praktyczną receptę, jak ich unikać.
Espresso
Kubek Starbucksa w „Grze o tron”
Kampania „I love you, hater” marki Sprite rusza w Polsce
Radziwiłowicz, Machalica, Wellman i Damięcki zachęcają do świadomego głosowania w eurowyborach
„Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”. Raport o udostępnianiu wizerunku najmłodszych w Internecie
Małopolskie Centrum Nauki ogłasza konkurs na logo
Nieidealny zgryz Dani Miller w reklamie szminek domu mody Gucci
Brat Brada Pitta parodiuje zakończenie thrillera „Siedem” w reklamie piwa
Fido Dido powraca w reklamie 7Up
Sceny narodzin w spocie Parlamentu Europejskiego zachęcającym do głosowania w eurowyborach
„Wybierz smak swojego buntu!” – ETi rusza z kolejną odsłoną kampanii batoników Wanted
Wystartowała kampania „Mix-it” Mirindy z udziałem Margaret
Clear Channel Outdoor Holdings zaczyna działalność jako niezależna firma po rozłączeniu z iHeartMedia
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.05.2019
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia
7.05.2019
Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.pl
7.05.2019
Piotr Lisowski dołącza do zarządu Grupy Interia.pl
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.