Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego kampania Gillette o męskości oraz Coca-Coli z pustą butelką nie zadziałały? Recepta na skuteczny brand purpose
Jakub Müller
Ostatnio falę krytyki wywołała akcja Coca-Coli, która wysłała influencerom i mediom pustą plastikową butelkę. Dlaczego kolejne globalne i doświadczone marki tworzą kampanie brand purpose i popełniają ciągle te same błędy? Strateg Martina Olbertova zidentyfikowała cztery najczęstsze i podała praktyczną receptę, jak ich unikać.
CUSTOMER EXPERIENCE HANDEL DETALICZNY MARKETING BEZPOŚREDNI SHOPPER MARKETING
Emocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedaży
Maciej Olipra
Wrażenia, doznania i emocje – to od nich w znacznej mierze zależą decyzje zakupowe. Im będą one silniejsze, tym więcej kupimy i chętniej wrócimy do danego sklepu. Dlatego tak istotny jest shopper marketing, który obejmuje różnego rodzaju działania rozpoczynające się w punkcie sprzedaży. W tej przestrzeni można zdziałać bardzo wiele, aby wpłynąć na czyjąś decyzję o zakupie.
Espresso
Nieidealny zgryz Dani Miller w reklamie szminek domu mody Gucci
Wystartowała kampania „Mix-it” Mirindy z udziałem Margaret
Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie Reserved
Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 r.
Kantar Marketplace – platforma z badaniami na żądanie
87 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera Świeżą Bazylię PR
Torebki Michaela Korsa w Lidlu?
Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę
Reklama cyfrowa z rekordową wartością 4,5 mld zł. Badanie IAB Polska/PwC AdEx
Johnson’s zmienia formułę kosmetyków i rusza z kampanią „Wybierz łagodność”
Hyundai Kona na nośnikach OOH
Facebook przechodzi metamorfozę – zmienia wygląd, logo i rozwija grupy
Oferty pracy

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail