Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE HANDEL DETALICZNY MARKETING BEZPOŚREDNI SHOPPER MARKETING
Emocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedaży
Maciej Olipra
Wrażenia, doznania i emocje – to od nich w znacznej mierze zależą decyzje zakupowe. Im będą one silniejsze, tym więcej kupimy i chętniej wrócimy do danego sklepu. Dlatego tak istotny jest shopper marketing, który obejmuje różnego rodzaju działania rozpoczynające się w punkcie sprzedaży. W tej przestrzeni można zdziałać bardzo wiele, aby wpłynąć na czyjąś decyzję o zakupie.
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Animowana twarz dla marki jest tak samo dobra jak realna. Pan Pikuś może to udowodnić
Jakub Müller
Wykorzystanie animowanej postaci w roli brand hero jest dość trudne, ale długofalowo zapewnia marce większe korzyści niż współpraca z klasycznymi celebrytami. Dlatego powrót Avivy do postaci bohatera marki – Pana Pikusia to jedno z najlepszych posunięć marketingowych tego roku.
Espresso
Facebook przechodzi metamorfozę – zmienia wygląd, logo i rozwija grupy
Miniserial Polsatu, którego partnerem jest Santander Bank Polska
Muniek Staszczyk reinterpretuje utwór rapera DonGuralesko w projekcie Żubrówki
„Manifest ignorancji” – Coca-Cola wysłała plastikowe butelki influencerom, żeby je wyrzucili
„15 lat razem w Unii Europejskiej” – trzydniowa kampania Polskiej Fundacji Narodowej
„Masz go w domu?” – Viscoplast startuje z kampanią
Kim musi się stać PR-owiec przyszłości? Podsumowanie XIX edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Hasbro w reklamie wyjaśnia, dlaczego chłopcy powinni się bawić lalkami
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail