Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Animowana twarz dla marki jest tak samo dobra jak realna. Pan Pikuś może to udowodnić
Jakub Müller
Wykorzystanie animowanej postaci w roli brand hero jest dość trudne, ale długofalowo zapewnia marce większe korzyści niż współpraca z klasycznymi celebrytami. Dlatego powrót Avivy do postaci bohatera marki – Pana Pikusia to jedno z najlepszych posunięć marketingowych tego roku.
CONTENT MARKETING DESIGN EVENT MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING RELACJI
Papier w pętli offline – online. Jak wykorzystać katalog do budowania marki
Redakcja
O sile drukowanego katalogu jako narzędzia marketingowego sporo wie IKEA, która od 71 lat wydaje na niego dużą część swojego budżetu marketingowego. Dzisiaj nowe technologie sprawiły, że katalog jako wsparcie marketingowe jest dostępny również dla mniejszych marek.
Espresso
„Masz go w domu?” – Viscoplast startuje z kampanią
Kim musi się stać PR-owiec przyszłości? Podsumowanie XIX edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations
„Manifest ignorancji” – Coca-Cola wysłała plastikowe butelki influencerom, żeby je wyrzucili
Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotyków
Fearless Girl w Polsce. Replika nowojorskiej rzeźby „Nieustraszonej dziewczyny” pojawi się w Warszawie
Muniek Staszczyk reinterpretuje utwór rapera DonGuralesko w projekcie Żubrówki
Leica na czarnej liście chińskiego rządu za reklamę z placem Tiananmen
Hasbro w reklamie wyjaśnia, dlaczego chłopcy powinni się bawić lalkami
Philip Morris oferuje zniżki na ubezpieczenie osobom, które rzucą palenie
Cukier Królewski przedłuża współpracę z agencją Open Media
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail