Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Animowana twarz dla marki jest tak samo dobra jak realna. Pan Pikuś może to udowodnić
Jakub Müller
Wykorzystanie animowanej postaci w roli brand hero jest dość trudne, ale długofalowo zapewnia marce większe korzyści niż współpraca z klasycznymi celebrytami. Dlatego powrót Avivy do postaci bohatera marki – Pana Pikusia to jedno z najlepszych posunięć marketingowych tego roku.
BADANIA MARKETINGOWE EDUKACJA MARKETINGOWA MEDIA WYDARZENIA BRANŻOWE
Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?
Monika Pawłowska
Jednoźródłowe badanie mediów to temat rozpalający dyskusje w branży mediowej na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy. Podczas konferencji Cyber Transformations w Warszawie odbył się panel dyskusyjny poświęcony single source. Do wspólnej dyskusji zaproszono przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, media, firmy badawcze oraz regulatora w postaci Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Espresso
„Manifest ignorancji” – Coca-Cola wysłała plastikowe butelki influencerom, żeby je wyrzucili
Hasbro w reklamie wyjaśnia, dlaczego chłopcy powinni się bawić lalkami
„Salmon is Good, Mowi is Goodness” – ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa łososia Mowi
„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej
Stuu, Veronica Bielik i Wojciech Szaniawski tworzą agencję influencer marketingu
Szymon Majewski jako ogrodnik promuje abonament w Plusie
Fearless Girl w Polsce. Replika nowojorskiej rzeźby „Nieustraszonej dziewczyny” pojawi się w Warszawie
Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotyków
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Cannes 2019
„Let’s Redd’s” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki
CCC ogłasza „Bitwę na style”
Beko sponsorem mistrzostw Europy w „League of Legends”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.04.2019
Kinga Piecuch awansuje w europejskich strukturach SAP
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
16.05.2019 - 17.05.2019
Forum Data Driven Decisions 2.0
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.