Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE HANDEL DETALICZNY MARKETING BEZPOŚREDNI SHOPPER MARKETING
Standy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedaży
Adam Stankiewicz, Rafał Domagała
Materiały POS to nośniki komunikatów zwracające uwagę na daną markę w punkcie sprzedaży. POS-y wyzwalają decyzje zakupowe, a więc są kategorią działań marketingowych, której bezpośrednim efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jak zapewnić sobie ten efekt?
EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?
Mieszko Maj
O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi.
Espresso
Ikea odświeża logo. Zmiany są niemal niezauważalne
„Zachowaj spokój każdego dnia!” – kampania Nervosolu Tabs
Kiełbasy w doborowym towarzystwie w kampanii marki Morliny
„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklingu
„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnej
Anna Zalewska i Beata Szydło na billboardach Koalicji Europejskiej
Norweskie linie lotnicze oskarżane o seksizm z powodu dress code’u
Golden Arrow z nowymi kategoriami
Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych
Kino Andrzeja Wajdy w wiatach przystankowych promuje wystawę w Muzeum Narodowym w Krakowie
Mały Głód i jego ekipa rzucają wyzwanie serkowi Danio
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2019 - 9.06.2019
Element Talks – „Portfolio is dead”
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.