Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA TRENDY
Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?
Jakub Müller
Wiosna każdego roku przynosi wyniki badania Biblioteki Narodowej i lament nad tym, że Polacy nie czytają. Tymczasem ten lament jest przykładem mylnej interpretacji badań. To część większej zmiany kulturowej. Jej konsekwencje dla marek są inne, niż można by sądzić.
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?
Łukasz Wołek
Wydawać by się mogło, że odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. Wystarczy omijać ludzi, którzy nie mają właściwych kompetencji – i już jesteśmy na dobrej drodze do odnalezienia naszego idealnego pracownika. Jak to jednak bywa w życiu, nie wszystko jest czarne lub białe.
Espresso
„Piękna nasza poczta cała” – Poczta Polska promuje ofertę towarów handlowych
Spotify uwieczniło czworo raperów w rzeźbie
Lidl uruchomi e-sklep
Nowa grupa robocza w IAB Polska stworzy Kodeks dobrych praktyk w obszarze afiliacji
Decathlon z nowym pozycjonowaniem
Škoda pierwszym partnerem TVN. Nowy produkt w reklamowej ofercie stacji
Roksana Węgiel ambasadorką marki artykułów szkolnych St.Right
„Pijani życiem” – The Dumplings i Olga Bołądź w kampanii Fundacji Rak’n’Roll
UOKiK i inne instytucje apelują do Apple i Google
Gwiazdy w kampanii na rocznicę powstania w getcie warszawskim
Provident Polska z kampanią reklamową „Mam plan”
Browarnicy w nowym spocie Żywca
Sieć PoloMarket nawiązała współpracę z Good One PR
Grupa Żywiec powierza K2 obsługę marki Dziki Sad
Personalia
3.04.2019
Powiększa się Rada Ekspertów Retail Institute
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail