Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BIBLIOTECZKA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MEDIA
Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny
Piotr Bucki
Wszystkie teorie spiskowe i dobrze napisane opowieści (te prawdziwe oczywiście też) łączy to, że są dla nas wiarygodne. A co sprawia, że są wiarygodne? Albo inaczej – co powoduje, że postrzegamy je jako wiarygodne? Fragment książki „Porozmawiajmy o komunikacji”
MEDIA PUBLIC RELATIONS
Obosieczny miecz prowokacji
Jacek Szlak
Niedawno zakpiono z agencji reklamowych: wysłano do nich fikcyjny brief produktów zawierających substancje psychoaktywne. Niektórzy adresaci potraktowali go poważnie. Dotychczas to właśnie agencje lub same firmy stosowały prowokacje, by marki mogły pojawić się w mediach. Teraz dostały nauczkę. I my wszyscy razem z nimi.
FELIETON MEDIA
Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?
Adriana Krawiec
Postprawda i lukratywna prawda, czyli fake newsy – czy do końca opanują przestrzeń medialną? Czy wciąż jeszcze możemy ufać informacjom? I jaka w tej sytuacji jest rola dziennikarza? Kilka przemyśleń na te niełatwe tematy po tegorocznym Festiwalu Conrada.
TRENDY
Hoaxy należy dawkować oszczędnie
Bartosz Nassalski
Hoax, inaczej mistyfikacja, „podpucha”, bywa wykorzystywany w celu nagłośnienia danej sprawy. Może on jednak szybko obrócić się przeciwko nam – bo przecież mało kto lubi, kiedy wpuszcza się go w maliny. Szczególnie gdy oszukując, liczymy na współczucie.
PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Mistyfikacja dobrze opowiedziana
Jacek Szlak
Wydawałoby się, że sprawa jest stosunkowo prosta: zarówno z etycznego, jak i poznawczego punktu widzenia wykryta mistyfikacja powinna prowadzić do jej odrzucenia. Żyjemy jednak w rzeczywistości społecznej, w której przenikają się różne dyskursy, narracje i na wiele sposobów ścierają się interesy różnych podmiotów. Czy zawsze wprowadzenie w błąd uznajemy za karygodne?
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Z prawdą w chmurze
Magdalena Kurcz
Historia kradzieży telefonu Maffashion na powrót stawia pytania o granice prowokacji i wprowadzania w błąd odbiorców. O ile kampaniom społecznym skłonni jesteśmy wiele wybaczyć, komercyjna akcja budzi większe wątpliwości. Niemniej opinie są podzielone. Pewien dystans czasowy pozwala spojrzeć jeszcze raz na całą kampanię w szerszym kontekście.
CONTENT MARKETING TRENDY
Czy żyjemy w czasach postprawdy?
Bartosz Nassalski
Postprawda została słowem roku 2016 Słownika Oksfordzkiego. Ponoć wprowadziła zamęt w polityce światowej, przyczyniając się do triumfu zwolenników Brexitu oraz wygranej Donalda Trumpa. Jak rozumieć to pojęcie? Czy faktycznie prawda „już się nie sprawdza”?
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Te fałszywki są oryginalne
Agnieszka Jaszcz
Logo znanej marki potrafi wywołać szybsze bicie serca i skłonić konsumenta do błyskawicznego sięgnięcia po portfel. Bezwzględnie wykorzystują to ci, którzy oferują produkty Adidos, Hike, Dolce & Banana czy PolyStation 3. Większość potencjalnych nabywców potrafi dostrzec subtelną różnicę, a jest i sporo takich, dla których nie ma ona znaczenia. Jak więc się zachowają, gdy ujrzą produkty marki Deisel?
Espresso
Coca-Cola rzuca wyzwanie Red Bullowi. Wprowadza markę napoju energetycznego
Polska Izba Mleka proponuje zdobywanie certyfikatów Mleko „Wolne od GMO”
Organizacja reklamodawców nawołuje marki do rozliczania platform społecznościowych
Rok po zakazie handlu w niedziele. Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami – analiza Selectivv
Twórcy „Gry o tron” rzucili wyzwanie fanom serialu. Rozstawili sześć żelaznych tronów w odległych zakątkach świata
Youtuber wysłał Big Maca w kosmos. Hamburger spadł na boisko treningowe klubu piłkarskiego
Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym wspierana kampanią reklamową
Netflix rozwiązał globalny zespół marketingowy
Wydatki marek na dużych influencerów spadły o 2/3 w ciągu dwóch lat. Powodem skierowanie uwagi na mikroinfluencerów
Ballada o Januszu w Strefie Fotelików
Personalia
29.03.2019
Nowa prezes agencji oS3 – Monika Sokołowska
Wydarzenia
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.06.2019 - 14.06.2019
25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
6.05.2019 - 15.05.2019
sprawny.marketing: 28 szkoleń z marketingu w Poznaniu!
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail